زن اثرگذار بازار سهام نیویورک

خود سازمان بورس، برای پذیرش درخواست سیبرت یک شرط گذاشت و تاکید کرد که او باید  تاییدیه‌ای از یک بانک ارائه کند مبنی بر آنکه بانک مزبور حاضر به دادن ۷۰ درصد از مبلغ لازم برای خرید این جایگاه به مبلغ ۴۴۵ هزار دلار  است. سرانجام بانک چیس منهتن با درخواست وام وی موافقت کرد و به این ترتیب او توانست نخستین زنی باشد که چنین جایگاهی را به دست می‌آورد.

در سال 1977 او به سرپرستی بانک‌های ایالت نیویورک منصوب شد تا بر همه بانک‌های این ایالت با گردش مالی 500میلیارد دلاری نظارت کند. هرچند در آمریکا در این دوران برخی نهادهای مالی با ورشکستگی مواجه شدند اما در ایالت نیویورک و تحت نظارت سیبرت، هیچ بانکی ورشکسته نشد. 

در اواسط دهه نود شرکت متبوع وی با یک خرده‌فروشی مبلمان به نام «جی مایکل و پسران»-که داشت ورشکسته می‌شد- ادغام شد و شرکت جدیدی با نام هلدینگ سیبرت، سهام خود را در بازار بورس عرضه کرد. سیبرت در عین حال به عنوان مفسر مالی بازارهای سهام نیز فعالیت می‌کرد.

سیبرت از حامیان موثر زنان و اقلیت‌ها در صنعت بود. او در سال 1990 از «طرح خیریه کارآفرینی سیبرت» پرده برداشت که به خریداران امکان می‌داد در امور خیریه جوامع خود مشارکت کنند. تا سال 2006 بیش از 5 میلیون نفر در این طرح شرکت کردند. 

سیبرت در هیات مدیره بسیاری از موسسات خیریه همانند باشگاه اقتصادی نیویورک، شورای بازرگانی دولتی نیویورک، شورای پیشاهنگی آمریکا، موزه گیلد هال و... عضو بود. او هرگز ازدواج نکرد و فرزندی نداشت. موریل سیبرت در 24 آگوست 2013 در پی ابتلا به سرطان در نیویورک درگذشت.