بهزاد سام‌دلیری در بازدید از یک واحد خودروسازی در شهرستان ساوه با اعلام این مطلب افزود: درباره تعاونی مسکن کارگری با توجه به شرایط قانونی، هر تعداد تعاونی مورد نیازی که در شهرستان ایجاد شود ما نیز متناسب با شرایط خاص کشور کمک می‌کنیم. وی حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی را دغدغه اصلی بخش دولتی اعلام کرد و گفت: تامین مسکن کارگری در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد این درحالی است تحقق این مهم نیازمند مشارکت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی مرتبط است. وی اظهار کرد: هر چه کارگران متعهدتر باشند چرخه تولید پررونق‌تر و کیفیت محصولات نیز بهتر خواهد بود، زیرا منابع انسانی مهم‌ترین سرمایه واحدهای تولیدی محسوب می‌شود که لازم است برای تامین رفاه آنها اقدامات جدی به‌عمل آید.

وی ادامه داد: شهرستان ساوه در زمینه اشتغال نیروهای کار شرایط مطلوبی دارد و برای استفاده از این ظرفیت، دو برنامه عملیاتی انعقاد تفاهم‌نامه‌ با سازمان فنی و حرفه‌ای به‌منظور تربیت نیروی کار و تعامل با شهرستان‌های اطراف برای تامین نیروی متخصص موردنیاز واحدهای تولیدی در دستور کار قرار دارد. سام‌دلیری گفت: در جنگ اقتصادی، تولیدکنندگان بهترین سربازان هستند و باید از آنها حمایت مادی و معنوی داشته باشیم به‌ویژه در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها باید مشکلات و موانع تولید را در چارچوب قانون برطرف کنیم و پشتیبانی جدی صورت گیرد. سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی یادآور شد: مجموعه‌های تولیدی در واقع چرخه حیات کشور هستند و فعالیت پردامنه آنها سبب رونق اقتصادی و اجتماعی می‌شود. سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: رعایت استانداردها و الزامات ایمنی ضروری است که خوشبختانه کارفرمایان نسبت به این موضوع اهتمام جدی دارند.   وی اظهار کرد: در زمینه ایجاد فضای رفاهی و انگیزشی برای کارگران باید اقدامات جدی انجام شود، زیرا توجه به مسائل روحی کارگران علاوه بر سلامت جسمی آنها موضوع دارای اهمیتی است.

وی در بازدید از شرکت خودروسازی بن رو شهرستان ساوه گفت: این شرکت از صنایع مادر در کشور به‌شمار می‌رود و از خودروسازان مطرح زیرمجموعه سایپا است.