حمیدرضا آقاملائی با قدردانی از مجموعه اقدامات انجام شده در این خصوص بر ضرورت نوآوری و خلاقیت و ایجاد طرح‌های شاد و زیبا برای نمادهای نوروزی تاکید کرد و افزود: با فراخوان از هنرمندان شهر می‌توان ضمن بومی‌سازی نمادها در راستای زیبایی و طراحی آن نیز اقدامات خوبی انجام داد.

این عضو شورای شهر گرگان همچنین با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی از عملکرد و فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: اطلاع‌رسانی از اقدامات انجام شده و در حال انجام شهرداری در حوزه‌های مختلف می‌تواند ضمن ایجاد احساس رضایت شهروندان، مشارکت آنها را نیز به همراه داشته باشد. معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه گفت: این معاونت از مرداد سال جاری شروع به کار کرد و شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری طی این مدت تدوین شد.

علیرضا حاج محمدعلی جذب سرمایه‌گذار را از مهم‌ترین اهداف این حوزه برشمرد و خاطرنشان کرد: این معاونت در دو حوزه هیات کارشناسی و هیات عالی سرمایه‌گذاری با برگزاری ۳۴ جلسه طی این مدت موضوعاتی از جمله پیگیری مجتمع تجاری، خدماتی چهارشنبه بازار، طرح شهربازی، خیابان غذا و موضوعاتی از این دست را در دستور کار خود قرار داده است. رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری نیز در ادامه این جلسه از پیگیری طرح‌هایی همچون راه‌اندازی سایت بالن سواری، پارک مسکن مهر سعدآباد، جداره‌سازی خیابان امان خمینی، نصب نماد مادر و نماد بسکتبال و نورپردازی موزیکال میدان گرگان پارس خبر داد و گفت: برخی از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده است و برخی از آنها نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

یحیی ستوده‌نیا با اشاره به اینکه نماد میدان مادر و نماد بسکتبال (در ورودی شرقی گرگان) نصب شده است، افزود: گل‌آرایی و منظرسازی شهر، به کارگیری احجام سبز و باکس‌های ارغوان، گل‌آرایی ترکیبی المان‌‌های نوروزی نیز در دستور کار قرار دارد.

هاشمی، مدیر پیگیری طرح تله‌کابین نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از روند پیگیری راه‌اندازی تله‌کابین پرداخت و گفت: اخذ مصوبه کمیته فنی منابع طبیعی، میراث‌فرهنگی، راهور، محیط زیست، آب منطقه‌ای و شرکت توزیع برق از اقدامات انجام شده در این حوزه بود.