فاز جدید این مرکز با توجه به نیاز مردم شهیدپرور شهرستان و درخواست مکرر بیماران با تجهیزات بسیار مدرن با هزینه ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد. این مرکز طرف قرارداد با تمام بیمه‌های درمانی و تکمیلی و پذیرش با ۱۰ در صد تخفیف نسبت به تعرفه‌های آزاد برای اقشار بی‌بضاعت است.

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه ورامین در این مراسم با بیان اینکه هر کسی قدم خیری برای مردم بردارد، اجر و پاداش او نزد خدا محفوظ خواهد ماند و به‌عنوان باقیات صالحات برایش ذخیره می‌شود، گفت: اقدامات خیرخواهانه بسیار ارزشمند است و البته اقدام برای کار خیر توفیق می‌خواهد که نصیب هرکسی نمی‌شود. وی تصریح کرد: بسیاری از طرح‌های عام‌المنفعه در این منطقه از سوی خیرین احداث شده که لازم است تا این اقدامات ادامه‌دار باشد.

آیت‌الله محمودی با اشاره به تعرفه‌های خاص این درمانگاه برای خانواده معظم شهدا، جانبازان و افراد بی‌بضاعت، اظهار کرد: شهدا و ایثارگران با از خودگذشتگی امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند که اگر ایثارگری آنان نبود الان سرنوشت ماهم مشخص نبود، بنابراین لازم است تا عملکرد مسوولان مطابق شأن خانواده ایثارگران باشد.