با شگفت انگیز ترین جاذبه های کوبا آشنا شوید

پیشنهاد ما به شما این است که با انتخاب تور کوبا ریسمون از جاذبه های فریبنده کشور کوبا که در سرتاسر آن پراکنده شده اند دیدن کنید. درباره جاذبه های کوبا و حس و حالی که هر یک از آن ها به مهمانانش هدیه می کنند گفتنی های بسیاری است. اگر شما جزء آن دسته از گردشگرانی هستید که مکانی آرام و به دور از شلوغی و هیجان را بر بسیاری جاهای دیگر برای اوقات فراغت خود ترجیح می دهید اگر می خواهید تعطیلات خود را به متفاوت ترین شکل ممکن بگذرانید پیشنهاد ما به شما این است که با انتخاب تور کوبا ریسمون از جاذبه های فریبنده کشور کوبا که در سرتاسر آن پراکنده شده اند دیدن کنید.

ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که سفرتان بسیار خاص و متفاوت خواهد بود. می توان گفت جاذبه های کوبا که آن را به سمت شگفتی های طبیعی می کشاند بسیار زیاد است. ما در این بخش از مقاله خود چندتایی از آن ها را که باعث محبوبیت بی حد و حصر این کشور جذاب و دیدنی شده است برایتان معرفی می کنیم. اما پیش از آن با هم نگاهی اجمالی به معرفی کوبا و تاریخچه آن می اندازیم.

بازدید از جاذبه های کوبا آن هم در یک نگاه

ریسمون

واقعیتی را که هیچ گاه نمی توان درباره جاذبه های کوبا انکار کرد این است که هر کدام از آن ها سرشار از فرهنگ، تاریخ و اسطوره های فریبنده هستند و به عنوان میراثی گران بها برای این کشور به حساب می آیند. کوبا و زیستگاهی طبیعی خیره کننده اش درست همان کشوری است که در پس کوچه پس کوچه هایش می توان موسیقی روح بخش زنده را شنید و مردمانش که حال و هوایی متفاوت را به شما القا می دهند. این کشور همان مکانی است که دو شخصیت تأثیرگذار و نمادی دنیا یعنی ارنستو چگوارا و فیدل کاسترو رهبری آن را بر عهده داشتند و نقش بسیاری زیادی را بر محبوبیت هرچه بیشترش در میان مردم جهان ایفا کرده اند.

شاید برایتان جالب و شنیدنی باشد که کشور کوبا برای اولین بار در سال 1492 میلادی در دریای کارائیب توسط شخصی به نام کریستف کلمب کشف شد. پس از گذشت سال ها این کشور که در آن زمان ها تنها به عنوان یک جزیره شناخته می شد تحت مالکیت امپراتوری اسپانیا قرار گرفت. این مالکیت چیزی حدود 400 سال به طول انجامید که در این مدت زمان اقتصادش بر پایه معدن، کشاورزی، صادرات قهوه، شکر و... بود. تا اینکه پس از گذشت سال های طولانی و عبور از اتفاقات مختلف این کشور به صورت کاملاً رسمی خود را از مالکیت اسپانیا خارج کرد و سرانجام در سال 1902 میلادی نام جمهوری کوبا را از آن خود کرد.

ریسمون1

شگفت انگیزترین جاذبه های کوبا

در رابطه با انواع جاذبه های کوبا باید گفت جذابیت های آن به حدی زیاد و متنوع است که هر شخصی در هر سن، قشر و سلیقه ای به هنگام بازدید از آن ها حسابی خوش بگذراند. چرا که در این کشور با زیبایی ها و شگفتی هایی رو به رو می شوید که نظیرش  در کمتر کشوری وجود دارد. بسیاری از مردم کوبا را با نام سرزمین چهارفصل می شناسند. کافی است برای یک بار به آنجا سفر کنید تا جادوی هر یک از جاذبه های آن شما را محصور خود کند.

هاوانای باستانی

یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های کوبا همان هاوانای باستانی محله ای قدیمی و تاریخی در کشور کوبا است که به عنوان میراثی گرانبها در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در این جاذبه زیبا و منحصر به فرد و در خیابان های سنگ فرش شده آن می توانید ساعت ها را به قدم زدن بپردازید و از تماشای ساختمان هایی همچون باروک و نئوکلاسیک که دورتادور آن را محاصره کرده اند لذت برید. شاید به همین خاطر است که هر ساله این مکان به عنوان شگفت انگیز ترین جاذبه های کوبا پاتوق اصلی زوج های جوانی است که می خواهند ماه عسل خود را در کوبا بگذرانند. شما با انتخاب تور مسافرتی مناسب میتوانید از کلیه جاذبه های این کشور دیدن کنید.

وارادرو

یکی دیگر از شگفت انگیزترین جاذبه های کوبا که هرساله مهمانان بسیاری را در اقصی نقاط دنیا به سمت خود جذب می کند ساحل وارادرو می باشد. این ساحل که در میان تمامی سواحل کوبا بهترین است از شبه جزیره هیکاکوس شروع شده و به تمامی بخش های کشور پخش می شود. اگر به آنجا بروید می بینید هتل های مجهز و مرفه بسیاری در خط ساحلی آن قرار گرفته اند که هر یک از آن ها با تمامی امکانات رفاهی خود آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.