راهنمای خرید قایق بادی و مبل بادی اینتکس

نمایندگی اینتکس ایران و فروشگاه مرکزی تهران اینتکس عامل پخش عمده و فروش جزئی محصولات بادی اصلی intex در سراسر کشور میباشد که با فروش انواع محصولات بادی اصلی مانند : تشک بادی ، استخر بادی ، قایق بادی، تخت بادی، استخر پیش ساخته، چادر مسافرتی، کاناپه بادی، مبل بادی، لوازم استخر پیش ساخته و استخر متحرک، مبل هپی چیر یونولیتی، بین بگ یک نفره و دو نفره، قلعه بادی، پمپ های باد برقی و فندکی، پمپ باد دستی و پدالی پرتوان، پمپ باد فندکی قوی، به قیمت نمایندگی خرید و فروش میشود.

پمپ های باد برای پر و خالی کردن محصولات بادی، تشک بادی جامپینگ کودکان، وان بادی حمام، پمپ تصفیه آب استخر، جلیقه نجات بزرگسال و کودک برند یاماها و ایرانی، پمپ تصفیه آب شنی استخر، پمپ تصفیه آب فیلتری استخر، جکوزی بادی پیش ساخته، چادر بادی کودک، موتور برقی قایق بادی، موتور بنزینی قایق بادی حرفه ای با کف آلومینیومی و فایبر گلاس، انواع تشک بادی روی آب، مبل های بادی روی آب بزرگسال و کودکان، لوازم شنا و تفریحات آبی استخر، قرص کلر، جارو اتوماتیک استخر، سبد پلاستیکی قرص کلر، جارو دستی استخر آماده، شن پمپ تصفیه آب شنی، انواع فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب فیلتری، چادر بازی کودکان در مدل های برزنتی و طرح باغ وحش میله ای، با قیمت اصلی نمایندگی اینتکس به صورت عمده و جزئی خرید و فروش میشود.

فروشگاه اینتکس و سایت اینتکس که نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران میباشد از طریق سایت شاپ اینتکس که یک فروشگاه آنلاین در ایران است تمامی محصولات را به صورت عمده و تکی با خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر عرضه مینماید. در این شعبه مرکزی محصولاتی مانند انواع تخت بادی یک نفره و دو نفره طبی، استخر آماده آب درمانی، استخر آماده پرورش ماهی، استخر ایزی ست دایره با لبه بادی و عمق بالا ، استخر برزنتی متحرک با پایه های فلزی، استخر توکار با ارتفاع زیاد و پایه دار، استخر پیش ساخته با لوازم کامل پمپ تصفیه و نردبان و درپوش و کف پوش، استخر آماده 10 متری و 5.5 متری و 7 متری با ارتفاع زیاد، تشک بادی یک نفره و دو نفره، کاناپا بادی تخت خواب شو، چادر مسافرتی اتوماتیک و عصایی و فنری ضد آب، قلعه بادی بزرگ و کوچک و انواع قصر های بادی شهر بازی، مبلمان شنی راحتی یونولیتی و گرانولی فومی در اندازه های دو نفره و تک نفره، تولید انواع هپی چیر چرم و پارچه ای و مخمل، با قیمت های شرکت اینتکس پخش میشود.

اینتکس2

معرفی قایق بادی اینتکس

قایق بادی اینتکس یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس به شمار میرود که از طرفداران بسیاری نیز برخوردار است . قایق های بادی در مدل های حرفه ای و تفریحی خانوادگی و ماهیگیری تقسیم بندی میشوند . این قایق ها شامل قایق مارینر 3 و 4 نفره ، قایق اکسکروشن 3 و 4 و 5 نفره ، قایق بادی چلنجر 2 و 3 نفره ، قایق سیهاوک 2 و 3 و 4 نفره ، قایق های جیمینی و زودیاک حرفه ای مناسب غریق نجات با لوازم کامل که شامل پارو آلومینیومی و پارو پلاستیکی ، پمپ باد دستی فابریکی ، ساک حمل و نقل برزنتی ، برچسب تعمیرات بدنه قایق بادی تولید میشوند. برخی از این قایق ها در رودخانه و دریاچه و دریا مورد استفاده قرار میگیرند و برخی دیگر در تالاب و سد قابلیت استفاده را دارند. تمامی این مدل ها به قیمت نمایندگی اینتکس در سایت اصلی اینتکس فروشگاه انلاین شاپ اینتکس خرید و فروش میشوند. 

ویژگی مهم قایق بادی

قایق بادی به علت داشتن حجم بسیار کم و وزن بسیار سبک بهترین گزینه برای ماهیگیری و تفریحات و قایق سواری است . تمامی مدل های قایق بادی به وسیله پمپ های بادی در زمان کمی قابلیت پر و خالی شدن را دارند . حمل و نقل آسان و اشغال کردن فضای کم ، قابلیت نصب موتور های برقی و بنزینی ، قابلیت تعمیرات بدنه در هنگام سوراخ شدن و پاره شدن با برخورد با اشیائ تیز و برنده توسط چسب اصلی اینتکس با وصله مخصوص پنچرگیری ، تحمل وزن بالا و دوا طولانی از ویژگی های مهم قایق بادی اینتکس به شمار میرود.

روش تعمیرات و پنچر گیری قایق بادی

برای پنچرگیری و ترمیم قسمت های مختلف بدنه قایق حتما از چسب پنچری اینتکس با وصله مخصوص تعمیرات قایق استفاده کنید و توجه داشته باشید که به روش صحیح پنچری را انجام دهید . برای تعمیرات بدنه اولین کاری که باید انجام شود این است که قسمت آسیب دیده قایق را پیدا کرده و آن را علامت گذاری کنید و سپس بر روی یک قسمت صاف و سیقلی بدنه را پهن کنید طوری که کاملا زیر قسمت سوراخ شده صاف باشد ، چسب تعمیرات در بسته خود یک وصله 20 سانتیمتری دارد که باید به اندازه نیاز از آن برش دهید و به چسب اینتکس آغشته کنید و بر روی قسمت آسیب دیده قرار دهید و بلا فاصله یک تیکه چوب ام دی اف و یا کتاب و هر وسیله ای که صاف و سیقلی است را بر روی وصله بگذارید در این مرحله شما به یک وزنه سنگین حدود 5 یا 6 کیلو گرم نیاز دارید ، وزنه را بر روی چوب یا کتاب قرار دهید و حدود 6 ساعت در همان حالت بگذارید تا به صورت کامل پنچر گیری شود و چسب نیز کاملا خشک شود.

اینتکس3

معرفی مبل بادی اینتکس

مبل بادی اینتکس یکی از پرطرفدار ترین محصولات بادی شرکت اینتکس آمریکا میباشد که در تنوع زیاد با رنگ های متنوع برای تمامی افراد تولید شده است . مبل های بادی یک نفره و دو نفره و سه نفره مدل های راحتی و کاناپه ای تخت شو برای استفاده در منازل و محیط کار و نیز عکاسی ها مناسب هستند و نصب و باد کردن آنها زمان بسیار کمی نیاز دارد . مبل بادی شیب دار ، مبل پشتی دار ، مبل دایره ای صدفی ، مبل زیر پایه دار ، مبلمان بادی کودک طرح های حیوانات ماندد خرس و قورباغه و اسب آبی ، مبلمان تخت خواب شو مخمل ، مبل های 5 کاره طرح چرم، و بسیاری دیگر از این مدل ها که در نمایندگی اینتکس و فروشگاه مرکزی مبل بادی اینتکس در ایران به صورت عمده و تکی به فروش میرسند.

مزایای مهم مبل بادی

مبل های بادی یک نفره و دو نفره و سه نفره در تنوع بالا ساخته شده اند و با کمترین قیمت میتوان از نمایندگی های سراسر ایران با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکتی خریداری کرد . حجم این کالا و وزن سبکی که دارد باعث شده که بسیاری از افراد به دنبال خرید انواع مبل های بادی باشند و نسبت به دیزاین و محیط خود مبل مورد نظر خود را خریداری کنند . بدنه مبل های بادی با جنس پی وی سی ساخته شده و امکان سوراخ شدن و پاره شدن را توسط اشیاء تیز و برنده دارند . البته چنانچه بدنه مبل سوراخ و یا پاره شد میتوانید به سادگی با چسب های قطره ای اینتکس و وصله مخصوص پنچرگیری قسمت آسیب دیده را ترمیم کنید .

خریداران گرامی و علاقه مندان محصولات بادی اینتکس میتوانند جهت اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید انواع محصولات اینتکس به شماره تلفن های 02144381149 و 02144381150 و 09128383850 تماس بگیرید و یا در وب سایت شاپ اینتکس به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری در دفتر فروش و فروشگاه اینتکس بلوار مرزداران به آدرس خیابان ایثار مراجعه نمایید .

آدرس سایت ما : www.shop-intex.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.