تجربه دلنشین یادگیری انگلیسی در آموزشگاه زبان دیاکو

دانستن زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین‌المللی در دنیا شناخته شده و در کسب و کار و آموزش مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سراسر دنیا افراد در سنین مختلف درجهت یادگیری این زبان همواره تلاش می‌کنند و دانستن آن را بخشی از نیاز خود در پیشبرد اهداف شخصی می‌دانند. به همین دلیل هم افراد می‌کوشند تا یک آموزشگاه زبان مناسب را برای خود برگزینند.

چه مدرکی برای تحصیل در خارج از کشور لازم داریم؟

بد نیست بدانید که شما برای موفقیت در رشته تحصیلی خود و ادامه تحصیل در خارج از کشور می‌بایست حد نصاب نمره یکی از آزمون‌های معتبر بین‌المللی را داشته باشید. مدارک آزمون‌هایی همچون IELTS،‌ TOEFL و یا PTE از جمله مدارکی هستند که به عنوان پیش شرط حضور شما در کلاس‌های دانشگاهی و مراکز آموزش عالی خارج از کشور در نظر گرفته می‌شوند.

به عنوان مثال برای ثبت نام در کالج‌های آموزشی خارج از ایران نمره‌ای بین ۴ تا ۵ در IELTS از شما درخواست می‌شود. یا برای ثبت نام در رشته‌ّهای مختلف دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد می‌بایست نمره ۶ و یا ۷ در IELTS داشته باشید و به دانشگاه مربوطه همراه با دیگر مدارک ارائه دهید.

دیاکو3

حتی اگر به هر دلیلی به فکر مهاجرت به کشور دیگری هستید،‌ پیش شرط تشکیل پرونده مهاجرتی دانستن زبان انگلیسی در حد مطلوب و داشتن حد نصاب نمره‌ای مشخص از IELTS،‌ TOEFL و یا PTE است. به زبان ساده‌تر اگر چنانچه مدرک زبانی نداشته باشید عملا راهی برای ورود قانونی به یک کشور و استفاده از خدمات شهروندی در آن کشور نخواهید داشت.

به عنوان مثال اداره مهاجرت کشور کانادا برای متقاضیانی که تمایل به مهاجرت به این کشور از طریق Express Entry را دارند نمره ۷ در IELTS را پیش شرط تشکیل پرونده قرارداده است. یا مثلا اداره مهاجرت استرالیا برای ارائه بسیاری از ویزاهای اقامتی خود از متقاضیان نمره ۷ در IELTS و یا نمره ۶۵+ در آزمون PTE و یا نمراتی معادل آن در آزمون TOEFL و نیز CAE را از متقاضیان درخواست می‌کند.

من که اصلاً زبانم خوب نیست چه کنم؟

سوال اینجاست که در کجا و با چه کیفیتی می‌بایست زبان انگلیسی را آموخت که بتوان در اسرع وقت به هدف نهایی رسید. چطور می‌توانیم یک کلاس زبان انگلیسی با کیفیت را تشخیص دهیم تا زیر نظر آن به یادگیری این زبان مشغول شویم؟

دیاکو1

در وهله اول یک کلاس‌ آموزش انگلیسی در جهت ایجاد انگیزه می‌بایست در محیطی باطراوت، ‌پویا و آکادمیک برگزار شود. چرا که تجربه نشان داده در محیطی صمیمی و جذاب است که یادگیری بهتر صورت می‌پذیرد. مهم‌تر از همه تیم مدرسینی که به شما آموزش می‌دهند خود می‌بایست مجرب و کار‌آزموده باشند و حتماً یکی از مدارک  معتبر بین‌المللی را در رزومه خود داشته باشند. قطعاً مدرسینی که خود در آزمون‌های بین المللی همچون IELTS شرکت کرده باشند اشراف بیشتری بر موضوعات و تکنیک‌های آن آزمون داشته و تدریس آن‌ها در کلاس بسیار تاثیرگزارتر خواهد بود. با حمایت چنین مدرسینی مطمئن باشید که زودتر به نتیجه می رسید.

آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو در قلب تهران

آکادمی زبان دیاکو یک موسسه زبان در تهران است که با سه شعبه فعال و سابقه بیش از ۱۵ سال در آموزش زبان‌های خارجی ‌به خوبی توانسته سهم بزرگی در به ثمر رساندن اهداف طیف وسیعی از افراد، با انگیزه‌های متنوع آموزشی را داشته باشد. آکادمی زبان دیاکو دوره‌ آیلتس و PTE را با کیفیتی متمایز بصورت گروهی و خصوصی در هر ماه برگزار می‌نماید. به گواه زبان آموزان خدمات و امکانات دیاکو در جهت برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی IELTS و PTE در تهران کم‌نظیر است. در کلاس‌های آموزشی دیاکو آرامش، ثبات و صمیمت در بین زبان‌آموزان و مدرسین به وضوح مشاهده می‌شود.

کارنامه موفق صدها داوطلب شرکت در آزمون‌های بین‌المللی IELTS و PTE در دیاکو در طی سالهای اخیر نشان از کیفیت مطلوب دوره‌های آموزشی و به لطف ‌برنامه ریزی هدفمند برای هر داوطلب،‌ برگزاری آزمون‌های آزمایشی و بهره‌مندی از مدرسین مجرب و حرفه‌ای بوده است. برای مشاهده کارنامه داوطلبین موفق IELTS و PTE دیاکو وبسایت این آموزشگاه را ملاحظه نمایید.

کلیه فرآیندهای شروع یک دوره آموزشی هدفمند اعم از مشاوره، تعیین سطح،‌ برنامه ریزی آموزشی و ثبت نام در آکادمی زبان دیاکو و توسط مشاورین و مسئولین آموزشی مجرب صورت می‌پذیرد.

برای یک شروع تازه از همین حالا اقدام کنید. ما در دیاکو تا رسیدن به هدف در کنارتان هستیم.

تلفن تماس،‌ مشاوره و پشتیبانی: ۷۲۱۱۴

رزرو تعیین سطح: www.diako.ir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.