بی معطلی، در کمتر از یک هفته وام بانکی دریافت کنید

کسى نیست که تابه‌حال کلمه «سپرده گذارى» به گوشش نخورده باشد، تقریبا تمامى بانک‌ها بدون داشتن سپرده و معدل حساب مناسب، به‌هیچ‌وجه وامى به شما نخواهند داد و حتى اگر سپرده هم داشته باشید، بعد از چندین ماه دست شما به وام خواهد رسید و اگر دسترسى به سرمایه برایتان فورس ماژور باشد، باز هم دریافت وام به‌صورت مستقیم توسط شما از بانک تقریبا غیرممکن خواهد بود.

راهکارى که به شما ارائه می‌دهیم، بسیار ساده است. شما مى‌توانید امتیاز وام‌هاى بانکى افرادى که نیاز به وامشان ندارند را دریافت کنید.

این افراد به دلایلى که یکى از آن‌ها نداشتن ضامن است، نمى‌توانند وام خود را دریافت کنند. بنابراین امتیاز وام خود را براى فروش مى‌گذارند.

حتما از خودتان مى‌پرسید چطور مى‌توان به این افراد که مى‌خواهند امتیاز وامشان را واگذار کنند، دسترسى پیدا کنید؟

در پاسخ باید گفت که وبسایت وام چى توانسته براى شما فهرستى از چند صد وام آماده دریافت مانند وام ازدواج، جانبازى، وام بانک رسالت، وام مسکن، خرید کالا، خرید خودرو و سایر وام هاى بانک‌ها و موسسات قرض الحسنه از ٢ تا ١٨ درصد فراهم کند.

ایران رنتر1

به‌عنوان مثال، شخصى که ازدواج هم نکرده است، مى‌تواند وام ازدواج دریافت کند.

چگونگى این امر در وبسایت وام چى محقق شده است.

به‌عنوان مثال: شما مى‌توانید امتیاز وام شخصى که وام ازدواج دارد و وامش را جهت واگذارى در سایت «وام چى» به‌صورت رایگان آگهى کرده را تنها با برآورده کردن ضامن مورد نیاز بانک جهت اعطاى وام، دریافت کنید.

به همین شکل، امتیاز وام جانبازى، وام مسکن و سایر وام‌هاى بانکى را نیز مى‌توانید در کمتر از یک هفته دریافت کنید.

البته وام چى، امکانات دیگرى مانند مشاوره همه‌جانبه درخصوص دریافت انواع وام بانکى، همچنین خرید و فروش امن این وام‌ها براى شما عزیزان فراهم کرده است که تماما توسط کارشناسان حرفه‌اى بانکى براى شما انجام مى‌پذیرد.

ایران رنتر2

علاوه بر مواردی که در خصوص خرید و یا فروش وام گفته شد، وام چى بخش‌هاى مختلفى درخصوص ارائه‌ى ضامن بانکى و دادگاهى دارد که این ضامن‌ها داراى گواهى کسر از حقوق، چک، سند و... جهت ضمانت‌هاى بانکى یا ضمانت‌هاى مورد نیاز دادگاه هستند تا هر زمان که براى ضمانت وام خود و یا ضمانت دادگاه نیاز به این افراد داشتید، بتوانید از خدمات وبسایت وام چى بهره‌مند شوید و به فهرست ضامنین دسترسى پیدا کنید.

در ادامه، وام چى بخشى با عنوان سرمایه‌گذار نیز دارد که در آن فهرستى از ده‌ها سرمایه‌گذار آماده به سرمایه گذارى در اختیارتان قرار داده است که به‌واسطه‌ى همین آگهى‌ها مى‌توانید براى طرح و ایده‌هاى خود سرمایه گذار یا سرمایه دریافت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.