کدام هتل را برای سفر به کیش انتخاب کنیم؟

 جزیره زیبای کیش در جنوب ایران، با داشتن امکانات رفاهی و جذابیت‌های طبیعی فراوان، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران داخلی و خارجی به‌ویژه در فصل‌های خنک‌تر سال است. امکانات تفریحی و ورزشی و طبیعت زیبا و فضای آرامش‌بخش جزیره کیش، موجب می‌شود تا خیلی از هموطنان ما به‌جای سفرهای خارجی، سفر به جزیره مرجانی کیش را انتخاب کنند.

کیش، جزیره ای با ساحل رویایی

جزیره کیش جزیره‌ای بیضی شکل با مساحت ۹۰ کیلومتر مربع با آب و هوایی مرطوب و معتدل است. این جزیره از سمت شرق به تنگه هرمز، از جنوب به امارات متحده عربی و از غرب به بحرین و عربستان نزدیک‌تر است. از جاهای دیدنی کیش می‌توان کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز کیش، تفریحات و پارک‌های ساحلی، جزیره هندورابی، ساحل مرجانی، بافت قدیمی جزیره، پارک دلفین‌ها و پارک پرندگان، بوستان آهوان، سافاری و کشتی های تفریحی اشاره کرد.

برخی از مراکز خرید جزیره زیبای کیش عبارتند از: پردیس، مروارید، زیتون، پانیذ، مریم، مرجان و غیره. همچنین برخی مال‌ها هم شامل: کارینا مال، کیش مال، لاریسا مال، میکا کال.

از میان محبوب‌ترین رستوران‌های کیش هم، رستوران کوه نور، رستوران میرمهنا، فودلند کیش، توتی فروتی، شاندیز صفدری، پدیده کیش و رستوران سنتی پوریا را می‌توان نام برد.

هتل محل اقامت در جزیره کیش، یکی از مواردی است که لازم است پیش از سفر، گزینه‌های موجود را در نظر بگیرید. از جمله فاکتورهایی که لازم است به آن توجه کنید می‌تواند دسترسی و موقعیت هتل، کیفیت خدمات و امکانات آن، مقررات هتل، ساعت تحویل و تخلیه اتاق و نظر میهمانان باشد که می‌توانید این اطلاعات را در سایت‌های مرتبط مطالعه کنید. رزرو هتل در جزیره زیبای کیش، به دلیل وجود گزینه‌های متنوع، نیاز به بررسی بیشتری دارد. یکی از بهترین گزینه‌ها می‌تواند هتل داریوش کیش باشد. در این مقاله بازدیدی از این هتل مجلل و لوکس خواهیم داشت:

هتل داریوش کیش

اقامت24 3

هتل بزرگ پنج ستاره داریوش کیش، یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین هتل‌ های ایران است که در ساحل شرقی جزیره کیش و در سال 1382 بنا شد. معماری این فضا، از بنای باشکوه تخت جمشید الهام گرفته شده است و نماد تمدن ایران باستان است. از این رو می‌توان این مرکز اقامتی را علاوه بر مکانی با امکانات رفاهی مدرن، به موزه‌ای تشبیه کرد که تاریخ ایران باستان را به نمایش درآورده است. با این حال سرویس‌دهی و خدمات هتل، کاملاً منطبق با بالاترین استانداردهای روز دنیا است.

امکانات هتل داریوش کیش بسیار متنوع است. در این هتل، فضاها و امکانات تفریحی گوناگونی وجود دارد و می‌توانید از کلیه تفریحات مورد علاقه خود لذت ببرید. از جمله امکانات ورزشی و تفریحی این هتل می‌توان به استخر روباز ویژه آقایان و بانوان، غواصی، ماساژ تایلندی، فیش پدیکور، پینت بال، باشگاه بدنسازی، بیلیارد، گیم نت، قایق‌رانی، تنیس خاکی و دوچرخه‌سواری اشاره کرد. همچنین خدماتی مانند آرایشگاه و تلویزیون IPTV جهت مشاهده فیلم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه یا شنیدن موزیک دلخواه نیز در این هتل ارائه می‌شود.

علاوه بر این، خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، اینترنت وای فای و بوفه صبحانه هم به‌صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود. همچنین خدمات CIP یا تشریفات ویژه هم از دیگر سرویس‌های هتل است. فاصله هتل تا فرودگاه با اتومبیل حدود 10 دقیقه است که با توجه به این که هتل سرویس استقبال رایگان از فرودگاه دارد، به‌راحتی می‌توان به هتل دسترسی داشت.

اتاق‌های هتل داریوش

اقامت24-1

اتاق‌های هتل، با امکاناتی جذاب، فضایی دلنشین و آرام را برای مسافران فراهم می‌کند. چشم‌انداز رو به دریا، شاید یکی از فاکتورهایی باشد که غالباً جذابیت فراوانی برای مسافران دارد. روم سرویس و شبکه پخش فیلم از دیگر خدمات قابل ارائه در اتاق است. همچنین یکی از متفاوت‌ترین ویژگی‌های این هتل، حمام سانروف است که در برخی از اتاق‌ها قرار دارد.

رستوران‌های هتل داریوش کیش

در این هتل، چندین رستوران با غذاهای متنوع وجود دارد که می‌توانید متناسب با ذائقه و سلیقه خود از تنوع غذایی آن لذت ببرید. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌شود. همچنین کافی‌شاپ‌هایی، با فضای دلنشین، می‌توانند میزبان عصرانه‌های دوستانه شما باشند. به علاوه کافی‌شاپ استخر، در فضایی ساحلی، تجربه‌ای زیبا از غروب گرم جزیره را برایتان رقم خواهد زد. راستی اگر اهل فست فود هستید، در کافه لانج هتل می‌توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید.

مرکز خرید هتل

یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل، وجود بازارچه‌ای از بهترین برندها است که می‌تواند گزینه خوبی برای رفع نیاز مسافران باشد. همچنین خدمات تور و رزرو بلیت هم در آژانس مسافرتی در لابی ارائه می‌شود.

سایت اقامت 24، بستری است برای ارائه اطلاعات کامل هتل‌ ها و رزرو اتاق. برای رزرو هتل های تهران، کیش، مشهد و سایر نقاط ایران، می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.