هرچه که باید درباره فروش اقساطی بی ام و بدانید

 «صنایع موتوری باواریا» با تولید و فروش خودروهای سدان، شاسی بلند، هاچ بک، کروک و انواع موتور سیکلت توانسته دست این طرفداران را برای انتخاب در میان خودروهای متنوعش باز بگذارد. این طرفداران در ایران هم کم نیستند؛ گرچه نوسان بازار ارز بر بازار خودرو هم در ایران ضربه زد اما مشتریان با روی آوردن به فروش اقساطی بی ام و همچنان خودروهای مورد علاقه‌شان را از این برند آلمانی خریداری می‌کنند.

کدام خودروها در لیست فروش اقساطی بی ام و هستند؟

سپند خودرو و پرشیاخودرو جزو شرکت‌هایی هستند که چند سالی است در زمینه فروش اقساطی محصولات بی ام و فعالیت می‌کنند. حالا پرشیا خودرو که نمایندگی فروش این خودرو در ایران را دارد، تصمیم گرفته در سال ۹۸، خودرو های بی ام و را  برای کسانی که قصد خرید بی ام و را دارند با شرایط فروش متنوع عرضه کند. در ابلاغیه شرکت پرشیا خودرو محصولاتی نظیر بی ام و ۳۳۰ i مدل performance و بی ام و ۵۳۰i در مدل‌های  vision و Superior و بی ام و  ۱۲۰i  درexecutive ، HEV و Comfort عرضه شده است. کسانی که می خواهند برای خرید اقساطی بی ام و اقدام کنند باید بدانند که باید ۴۰ درصد از قیمت روز خودرو را پرداخت کنند و مابقی را در اقساط ۱۸ یا ۲۴ ماهه پرداخت کنند.

مراحل خرید اقساطی بی ام و

سری X بی ام و علاوه بر سری ۵، از همان زمانی که وارد ایران شد مورد علاقه طرفداران خودروهای لوکس قرار گرفت. X۶،X۴،X۳  وX۱  از مدل‌های پر فروش و آشنای بازار خودروی ایران هستند که در مقاطعی در فهرست فروش اقساطی پرشیا خودرو و سپند خودرو قرار دارند. اما در این متن در میان خودروهایی که در لیست فروش اقساطی پرشیا خودرو هستند، بی ام و530i  مورد بررسی قرار می‌گیرد. خودرویی از سری ۵ بی ام و که از پرفروش‌های این شرکت آلمانی در جهان و ایران است. موتور ۶ سیلندر این ماشین ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت با گشتاور ۲۴۵ نیوتن بر متر تولید می‌کند و می‌تواند سرعت آن را به حداکثر ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این مدل بی‌ام‌و ۹ و سه دهم ثانیه است. مدل‌های مختلفی از این بی ام و به ایران وارد شده‌اند و طبق آنچه که در سایت پرشیا خودرو برای فروش اقساطی این خودرو آمده، یک بی ام و ۵۳۰i که ساخت سال ۲۰۱۸ است با ۷۲ کیلومتر کارکرد، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و شما می‌توانید برای خرید اقساطی این خودرو در ابتدا ۴۸۰ میلیون تومان پول پرداخت کنید و مابقی قیمت خودرو را در اقساط ۱۸ یا ۲۴ ماهه پرداخت کنید. سایت دیوار که هم که سال‌ها است بزرگ‌ترین بستر خرید و فروش خودرو محسوب می‌شود می‌تواند شما را در مسیر خرید بی ام و مورد علاقه‌تان کمک کند تا در کمترین زمان ممکن به اطلاعات کافی و مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر در سایت دیوار یک بی ام و ۵۳۰i که ساخت سال ۲۰۱۸ است، یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.