Direction Finder پکیجی برای مدیران برندها

«وند برندینگ»، همکار Rob Janoff و Cato Brand Partners در ایران، پکیجی را رونمایی کرده است که مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط را همراهی می‌کند تا بتوانند تمام استراتژی برندینگ‌ خودشان را تدوین کنند و بعد بتوانند آن را مدیریت کنند. این استدیوی برندینگ در معرفی این پکیج گفته این پکیج روشی متدولوژیک دارد که همه ویژگی‌های برند را به هم متصل می‌کند. پکیج ™ Direction Finder ابزاری را در اختیار مدیران قرار می‌دهد پس از تدوین استراتژی، آن را خلاصه کنند و در مواجه با هر ایده‌ای بتوانند آن را بر اساس استراتژی‌هایشان ارزیابی و اصلاح کنند. تهیه این پکیج در خارج از ایران از طریق حساب‌های پی‌پل و در ایران از طریق حساب‌های شبا قابل تهیه است. سازمان‌های دواطلبانه و خیریه‌ها می‌توانند ۸۰ درصد تخفیف، آن را دریافت کنند.

با تغییر شرایط بیرونی، کسب‌ و کارها مجبور می‌شوند مدام مسیرشان را تغییر دهند. این تعییر مسیر منجر به ضعف برندشان می‌شود. در این میان استراتژی‌های برندینگ به عنوان نقش کتاب مقدس کسب و کارها، هستند تا تصمیم‌ها را از شرایط هیجانی دور نگه دارد و در تغییر مسیرها هویت برند نابود نشود. اما آن‌چه در وضعیت فعلی هست، یا مشاوره‌های معتبر با حق‌مشاوره‌های بالاست، یا مشاوره‌های غیرقابل اعتماد و بدون تجربه است که در نهایت گران‌تر هم تمام می‌شوند.

کسب و کارهای کوچک و متوسط می‌توانند برای تحلیل وضعیت برندینگ‌شان و آشنایی با فاکتورهای برندینگ به سایتwww.vandbranding.com  مراجعه کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.