بی ام و i۴۲۸ خودرویی جذاب و پرهیجان

 در این صنعت مدل‌های کوپه دو در جذابیت بیشتری دارند که البته آن‌ها را می‌توان تحت عنوان هاچ‌بک هم دسته بندی کرد با این تفاوت که نشستن در صندلی‌های عقب (مثل یک سدان سری ۳ و یک واگن) راحت‌تر شده است.

بی ام و i۴۲۸ یک موتور توربو ۲ لیتری ۴ سیلندر دارد که می تواند ۲۴۰ اسب بخار نیرو و ۲۵۵ گشتاور تولید کند. سیستم دنده ۸ سرعته و اتوماتیک است که با دسته انحصاری بی ام و کنترل می‌شود و البته کنترل دستی هم وجود دارد. بی ام و ادعا می‌کند شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۵.۷ ثانیه است که البته آزمایش‌ها هم درستی این ادعا را نشان داده‌اند. این مدل با چرخ‌های عقب هدایت می‌شود و اضافه کردن سیستم هدایت چهار چرخ می‌تواند قدرت بیشتری به آن بدهد. متاسفانه دنده دستی در گراند کوپه وجود ندارد اما کیفیت خوب سیستم دنده اتوماتیک باعث می‌شود خودرو همیشه با دنده صحیح حرکت کند؛ همچنین وجود سیستم تعلیق اسپرت و سیستم هدایت پویا باعث شده است گراند کوپه هدایت و کنترل خوبی داشته باشد. بر طبق رتبه بندی epa این مدل در شهر ۱۲ لیتر و در بزرگراه ۸ لیتر مصرف می‌کند آزمایش‌ها نشان داده‌اند که در هر دو مسیر به طور میانگین ۹.۵ لیتر هم مصرف می‌کند. کسانی که به خودروهایی با چرخ‌ها و قدرت مانوری علاقه‌مند هستند این مدل می‌تواند برای خرید آن‌ها را وسوسه کند.

 اتاق و طراحی داخلی خودرو بی ام و i۴۲۸ جذابیت و هیجان زیادی دارد؛ همه اجزا رنگ و بوی طراحی‌های همیشگی بی ام و را دارد. سقف گراند کوپه شیب دار است و در قسمت عقب روبه پایین می‌آید اما برای افراد با قد معمولی جای پا و سر در عقب خودرو به اندازه کافی وجود دارد. کوپه سری ۴ در واقع مدل دودر اصلی صندلی‌های عقب جاداری دارد این مدل دودر فقط استفاده از خودرو را ساده‌تر می‌کند. صندلی‌های عقب همچون بسیاری از مدل‌های دیگر قابلیت خوابیدن دارند که می‌تواند فضای بار را افزایش دهد؛ با فشار دادن قسمتی در زیر خودرو در صندوق عقب باز می‌شود و زمانی که دست‌های شما پر باشد بسیار به کارتان می‌آید. برای افزایش ظرفیت بار می‌توان پنل ایمنی را باز کرد. شعار "همه ما باید نیرومند ، جذاب و توانا باشیم" در مدل گراند کوپه تحقق پیدا کرده است. آپشن‌های این خودرو شامل: صندلی‌های گرم شونده‌ی قابل تنظیم و راحت، به اضافه رابط کاربردی مطلوب، سیستم دوربین جلو (که در تقاطع ها می تواند نقاط کور را به شما نشان دهد) می‌شود.

 با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو بی ام و i۴۲۸ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع :‌ ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.