بررسی بودجه وزارت ارتباطات در دستور کار مجلس

نایب‌رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد: بررسی بودجه سال ۹۰ وزارت ارتباطات که به ایام بعد از نوروز موکول شده بود، در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد. احمد مهدوی ابهری در گفت‌وگو با موبنا اظهار داشت: کار بررسی بودجه ۹۰ وزارت ارتباطات در کمیسیون صنایع و معادن به پایان رسید و به کمیسیون تلفیق مجلس ارائه شد. وی ادامه داد: با بررسی بودجه ۹۰ کشور، بودجه وزارت ارتباطات نیز در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مهدوی ابهری اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود بررسی لایحه بودجه وزارت ارتباطات تا دو هفته آینده در کمیسیون تلفیق نهایی و به صحن مجلس برای قرائت ارائه شود. درهمین حال علی مطهری به خبرنگار موبنا اعلام کرده بود که لایحه بودجه ۹۰ وزارت ارتباطات دولت نیازمند به چند ماده واحده بود که کمیسیون آنها را پیشنهاد داد و امیدواریم مورد تصویب قرار بگیرد.

به گفته وی نسبت به گذشته در بودجه ۹۰ وزارت ارتباطات اتفاق قابل توجهی نیفتاده و در برخی از بخش‌ها مساله عددی و کمی مطرح نشده است.

این درحالی است که چندی پیش رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که میزان درآمد وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در سال ۹۰ بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است و شاهد افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی بودجه این وزارتخانه در لایحه بودجه ۹۰ هستیم.