مدیرعامل پتروشیمی تبریز نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد

دنیای اقتصاد-تبریز: این اجلاس با حضور محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، نمایندگان اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد صنایع، نفت گاز و پتروشیمی در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای تهران برگزار شد.

اهداف هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال تحقق سیاست‌های اقتصادی با نگاه ویژه به جایگاه مدیران، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی و ارائه راهکارهای نوین مدیریت بین‌المللی این اجلاس بود.

photo_2023-12-05_21-08-11

در لوح تقدیر اهدایی به مدیرعامل پتروشیمی تبریز آمده است:

رشد، بالندگی و شکوفایی سرزمین پاک و مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون همت والا و تلاش‌های ارزنده و بی‌شمار مدیران ارزشمندی همچون جنابعالی است که با عنایت به تخصص، شایستگی، روحیه جهادی و انقلابی در راستای کارآفرینی، اشتغال‌زایی و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی گام‌های مهمی برداشته‌اند.

غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری در سنگر خدمت به مردم، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام، خالصانه از هیچ کوششی دریغ ننموده و در سایه الطاف خاصه الهی در راستای خدمت به خلق خدا می‌کوشند.

بدین‌وسیله ضمن آرزوی سلامتی، بهروزی و پیشرفت روزافزون شما، بر خود لازم دانستیم با اهدای این لوح، از دستاوردها و موفقیت‌های چشمگیر حضرت‌عالی در هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال که به تاریخ هشتم آذرماه ۱۴۰۲ برگزار گردید، قدردانی نماییم.