«یکی از معلمهایش گفته بود تو همه چیزت خوب است و فقط عیبت این است که نقاشی میکنی! چون سهراب سر کلاس نقاشی میکشید. قریحهاش را داشت و سر هر درسی مشغول نقاشی بود. البته این حرف را معلم نقاشی نگفته بود ها!»
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در رابطه با آخرین وضعیت پرونده دانش آموزی که معلم مدرسه را مورد ضرب و شتم قرار داده است، گفت: متهم تحت نظر است و پس از تکمیل تحقیقات نهایی با قرار مناسب آزاد میشود.
دخترهای ایرانی که میروند، قصه مدرسه دوباره از سر آغاز میشود، حیاط دوباره همان حیاط سر صبح میشود، صف بسته میشود، دعای فرج خوانده میشود و صدای ناظم توی بلندگو میپیچد.