شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۹۱ دنیای اقتصاد

اخبار گردشگری - استان‌ها - روزنامه شماره ۶۰۹۱

  • رونق پاییزی در انتظار توریسم جهان

    دنیای اقتصاد -صدیقه نژادقربان: چشم‌‌‌انداز گروه مسافرتی اکسپدیا نشان می‌‌‌دهد که مقاصد بین‌‌‌المللی در فصل پاییز بسیار پررونق و داغ خواهند بود که این امر بیش از هر چیزی ناشی از کاهش قیمت‌‌‌های بلیت هواپیماها نسبت به فصل تابستان است. جست‌وجو برای سفرهای پاییزی بین‌‌‌المللی سال به سال در حال افزایش است و تولوم (مکزیک)؛ مایورکا (اسپانیا) و توکیو (ژاپن) جزو برترین مقاصد پرطرفدار پاییزی به شمار می‌‌‌روند.
  • ارتقای جایگاه بین‌‌‌المللی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

    دنیای اقتصاد – بندرعباس: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌‌‌فارس از کسب تندیس زرین مجمع جهانی دیپلماسی برند از سوی این سازمان خبر داد و گفت: کسب این تاییدیه‌‌‌ها به جذب سرمایه‌‌‌گذاران خارجی و توسعه‌‌‌ تجارت کمک شایانی خواهد کرد.
  • گازرسانی به ۸۱ روستای خراسان رضوی

    دنیای‌اقتصاد: مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به ۸۱ روستای استان در حال اجراست که با تکمیل این طرح‌‌‌ها شاهد بهره‌‌‌مندی ۷هزار و ۹۱۸ خانوار جدید از نعمت گاز خواهیم بود.
  • قشم در تکاپوی «نوروز دریا»

    دنیای اقتصاد – قشم: مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌‌دستی منطقه آزاد قشم گفت: براساس برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های انجام‌شده جشن نوروز دریا پانزدهم شهریور امسال با رویکردی متفاوت و محتوایی متنوع‌‌‌تر، از طریق هم‌‌‌افزایی جامعه محلی، فعالان گردشگری، اهالی فرهنگ و رسانه برگزار می‌‌‌شود.
  • فعالیت پارکبان‌‌‌ها در تبریز غیرقانونی است

    دنیای‌اقتصاد -تبریز: مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری تبریز گفت: با توجه به اتمام قرارداد شرکت پارک حاشیه‌‌‌ای و حذف پارکبان‌‌‌ها از معابر شهر، هرگونه فعالیت پارکبانی غیرقانونی است و مردم نباید به این افراد پولی پرداخت کنند.
  • خرید ۴۹۵‌هزار تن گندم در آذربایجان شرقی

    دنیای اقتصاد – تبریز: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۴۹۵‌هزار تن گندم به صورت تضمینی و بذری در آذربایجان شرقی خریداری شده است. اکبر فتحی اظهار کرد: ثبت خرید ۴۷۲‌هزار و ۳۹۵ تن گندم تا امروز افزایش ۳۴درصدی خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۵۱‌هزار و ۸۷۰ تن بود را نشان می‌دهد.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر