آگ-یونی، غول کوچک کره‌ای، کسب‌و‌کار خود را با این ایده آغاز کرد که جهان و بشریت را از طریق کشاورزی به یکدیگر نزدیک‌تر کند. این شرکت نوپا می‌خواهد زنجیره‌های تامین پیچیده را ساده‌‌سازی کند و «تولید سیستم و ساخت سفارشی» را با فناوری و شبکه لازم برای تولید محصول با ارزش افزوده بالا تحقق بخشد. گیاهانی که توسط آگ‌-یونی کشت می‌شوند تا حد زیادی به قسمت‌های بالاتر از زمین‌(ساقه) و زمین ساقه‌(ریشه) تقسیم می‌شوند. زمین‌‌ساقه یا ریزوم در گیاه‌‌شناسی، به ساقه‌های زیرزمینی در برخی از گیاهان گفته می‌شود. این ساقه‌های زیرزمینی دارای رشد افقی هستند و به عنوان اندام تکثیرِ رویشی عمل می‌کنند. در بسیاری از گیاهان اگر قطعه‌‌ای از زمین‌‌ساقه را جدا کنیم و بکاریم قابلیت رشد و ریشه زدن خواهد داشت. قسمت زمینی و ناحیه ریشه بسیار مستقل، نزدیک به هم و مرتبط هستند. هر چقدر که درک ما از محصولات و خاک بالا است، اما بخش پیچیده‌تر و مهم‌تر در ناحیه ریشه قرار دارد. ریزوسفر یا ریشه‌گاه که باید به اندازه کافی مواد مغذی لازم برای رشد گیاه را جذب کند، مهم‌ترین عامل برای رشد گیاه است.

 کشاورزی دقیق AG-Uni دارای سه مزیت رقابتی عمده در مقایسه با کشاورزی معمولی است. اول اینکه، ریشه‌ها بدون هیچ‌گونه آفات و بیماری‌ها توسعه یافتند و با افزایش قدرت محرک رشد، راندمان تولید به‌طور چشمگیری افزایش یافت. دوم، افزایش تولید بافت‌هایی از طریق کشاورزی دوستدار محیط زیست و فرآیند کشاورزی عمودی امکان‌پذیر شد. در نهایت، با کمک فناوری

آگ-یونی، سرعت حدود ۸/ ۱ برابر، تعداد نمونه‌های مشابه حدود ۲برابر و سودآوری آن نیز حدود ۱۵ برابر افزایش یافت.

استارت‌آپ AG-Uni واکنش اساسی و ساختار فیزیکی ناحیه ریشه (خاک و ریشه) را بررسی و یک سیستم تولید انبوه استاندارد را برای مواد کشاورزی و زیست صنعتی با ارزش افزوده بالا به ایده‌های فناورانه اضافه می‌کند و یک محصول نهایی خلاقانه، عاری از بیماری و آفات و دارای رشد پایدار با کیفیت بالا ارائه می‌کند. از این طریق، آگ‌-یونی در نهایت اکوسیستم تولید و تحقیقات کشاورزی و مواد بیو صنعتی را برای تحقیقات ایمن درباره زیست مواد (بیومتریال) با سیستم کارخانه زیستی سبز، نوآوری می‌کند.

این استارت‌آپ نویدبخش فناوری کشاورزی در کره، مشکلات زنجیره ارزش هر یک از مشتریان خود را در اکوسیستم کشاورزی کره تجزیه و تحلیل کرد و راه‌حلی مناسب برای آنها ارائه داد، GROWIDE (برند متعلق به آگ-‌یونی) نیز که به‌طور مستقل توسعه‌یافته، راه‌حل یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد که قادر به ارائه و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا است. به عنوان مثال، GROWIDE با استفاده از فشار پنوماتیک ساختار خاک را بهبود بخشید و مشکل کشت مداوم را حل کرد و با تضمین یکنواختی و ترویج رشد از طریق کشاورزی مدولار سه‌بعدی، تولید استاندارد و متناوب را برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده شرکت‌‌ها و موسسات تحقیقاتی بیومتریال امکان‌‌پذیر کرد. با استفاده از این تجربه به عنوان یک سکوی پرتاب، آگ-‌یونی در نظر دارد تا راه‌حل‌های فنی مناسب برای اکوسیستم کشاورزی آمریکا را نیز ارائه دهد و در شرف تاسیس یک شرکت آمریکایی برای انتقال دانش محصولات دارویی کره به ایالات‌متحده است. آگ‌-یونی که در منطقه آزاد تجاری کنف جئونسانگبوک-دو واقع شده است، طبق قانون ملی کنترل مواد مخدر، اعتبار عمومی مناسبی را به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان تحت حمایت دولت کسب کرده است.

درباره آگ-یونی

آگ‌-یونی یک شرکت فعال در زمینه فناوری کشاورزی است که سیستم کشاورزی عمودی و راه‌حل‌هایی را برای برنامه‌ریزی و تولید مواد گیاهی با ارزش افزوده بالا از طریق فناوری کشاورزی دقیق ارائه می‌دهد. براساس اهداف این شرکت محصولات دارویی با ارزش افزوده بالا باید به عنوان مواد اولیه مورد استفاده قرار گیرند، بنابراین باید هر سه نوع عرضه و همچنین کیفیت و یکنواختی بالا را داشته باشند، اما از نبود فناوری‌ها و راهکارهای تولید سفارشی رنج می‌برند.