«شسپا»: شرکت نفت سپاهان در خصوص صورت‌های مالی ۹ماهه خود اطلاعات تکمیلی ارائه کرد. بر این اساس این شرکت اعلام کرد که سود عملیاتی و سود خالص شرکت در دوره میانی ۹ماهه منتهی به ۳۰/ ۰۹/ ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب به میزان ۱۴۰‌درصد و ۱۱۹‌درصد رشد داشته که عمدتا ناشی از عوامل ذیل است:  - درآمدهای عملیاتی به‌واسطه رشد قیمت‌های جهانی محصولات صادراتی، رشد نسبی نرخ دلار، مجوز افزایش نرخ و اصلاح ترکیب سبد محصولات موتوری داخلی و رشد ۱۲درصدی حجم فروش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به میزان ۱۱۵‌درصد افزایش داشته است.

- هزینه‌‌‌های تولید و عملیاتی، عمدتا ناشی از افزایش نرخ خرید لوب‌کات از پالایشگاه‌‌‌های کشور به دلیل رشد قیمت جهانی نفت و متوسط نرخ سامانه ارزی نیما در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به میزان ۱۱۲‌درصد افزایش داشته است.

- مالیات بر درآمد دوره مورد گزارش بر اساس مفاد تصویب‌‌‌نامه اخیر هیات وزیران مورخ ۰۱/ ۱۰/ ۱۴۰۰ در زمینه فهرست کالاهای نیمه‌خام که درآمد حاصل از صادرات آنها مشمول مالیات است، محاسبه و لحاظ شده است. در این خصوص پیگیری‌‌‌های شرکت به‌منظور ارائه دلایل فنی و اصلاح فهرست مزبور در جریان است.