شسم: شرکت تولید سموم علف‌کش که در زمینه تولید و فرمولاسیون انواع سموم دفع آفات نباتی و گیاهی فعالیت دارد، اعلام کرد که بنا بر درخواست سهامدار عمده در هیات‌مدیره شرکت مدیریت تالار ایرانیان (سهامی خاص) مقرر شده است که مبلغ  ۸/ ۵ میلیارد تومان از سود انباشته شرکت جهت تقسیم به مجمع آتی پیشنهاد شود. با توجه به اینکه این شرکت ۴۹‌درصد سهام شرکت فوق را داراست، از سود تقسیمی معادل ۸۴/ ۲ میلیارد تومان سهم این شرکت است.

شپاکسا: شرکت پاکسان اعلام کرد که پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه، به اطلاع می‌‌‌رساند که افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی‌‌‌ها در دستور کار شرکت است که با طی شدن مراحل آن اطلاع‌‌‌رسانی خواهد شد.

خصدرا: شرکت صنعتی دریایی ایران نتایج شرکت در مناقصه ارائه خدمات مهندسی، خرید، ساخت و نصب برای جکت سرچاهی پروژه توسعه میدان گازی بلال را اعلام کرد و گفت که شرکت صدرا برنده این مناقصه شده و نامه ابلاغ کار از طرف کارفرما صادر شده است و طرفین جهت امضای قرارداد اقدام خواهند کرد. مبلغ قرارداد ۱۵,۹۸۸,۷۲۱ دلار و ۱۰‌درصد مبلغ قرارداد به عنوان تضمین ارائه شده است.

نوری: پتروشیمی نوری طی اطلاعیه‌‌‌ای در سامانه کدال دلایل تغییرات سود بیش از ۳۰‌درصدی شرکت در ۶ ماه نخست سال نسبت به دوره مشابه سال قبل را به شرح ذیل اعلام کرد:

  افزایش قیمت نفت و به تبع آن افزایش نرخ فروش محصولات ۶ ماه نخست سال‌جاری

  با توجه به رونه روبه افزایش نرخ محصولات و به تبع آن تولید محصولات از خوراک دریافتی در ماه‌‌‌های قبل (با نرخ پایین‌تر) این تفاوت نرخ خوراک و نرخ فروش محصولات باعث افزایش سود شده است.

همچنین لازم به توضیح است سود سرمایه‌گذاری‌‌‌های کوتاه‌مدت (سود غیر‌عملیاتی) این شرکت نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش یافته است.