شماره روزنامه ۶۱۲۳
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۱۲۳ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۱۲۳

  • از ازبکستان عصبانی نباش!

    دنیای اقتصاد: دیدار دو تیم ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، در حالی در تاشکند با تساوی بدون گل به پایان رسید که دو تیم نمایشی نه چندان مطلوب داشتند و اساسا فوتبال خوبی ندیدیم. تعداد کسانی که بعد از تماشای این مسابقه با احساس لذت و رضایت خاطر از پای تلویزیون بلند شدند، به احتمال زیاد خیلی کم بوده است. با این حال، مسابقه دو تیم یک حاشیه جدی هم داشت؛ کل‌کل و درگیری‌هایی که بین بازیکنان به وجود آمد و محوریتش هم این بود که کی از کی بهتر است!
  • یک تیم و صد بیم

    دنیای اقتصاد: نمایش تیم ملی در تاشکند اصلا قابل دفاع نبود، اما در کنار همه انتقادات، باید به نکاتی بپردازیم که حقیقتا نگران‌کننده به نظر می‌رسند؛ چیزهایی که امیدواریم اطرافیان ژنرال به گوش او برسانند!
  • یک گزینه دیگر هم پرید

    دنیای اقتصاد: درحالی که رسانه‌ها از توافق نهایی استقلال با پل لوگن برای پذیرش هدایت این تیم خبر داده بودند، فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه گفت حضور این مربی هم مثل گزینه‌های پیشین لغو شده است: «ایشان پیشنهاد را به صورت کتبی امضا کردند، حتی ویزا هم گرفتیم، اما در ادامه به دلایلی مثل انتقال محل میزبانی تیم ملی و باشگاه استقلال به کشور ثالث این موضوع ممکن نشد.
  • سقوط آزاد فوتسال

    دنیای اقتصاد: جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال از سوی فدراسیون جهانی فوتبال اعلام شد که تیم ملی فوتسال مردان ایران پس از عملکرد ضعیف در جام جهانی با دو پله سقوط در رتبه ششم قرار گرفت. شاگردان وحید شمسایی در جام جهانی ازبکستان نمایش قابل قبولی نداشتند و باشکست ۴بر۳ برابر مراکش که حالا به رتبه هفتم دنیا رسیده، در مرحله یک‌هشتم نهایی با جام وداع کردند. تیم ملی فوتسال برزیل قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ در صدر این رده‌بندی است. تیم ملی فوتسال زنان ایران هم با یک پله تنزل در جایگاه نهم قرار گرفته و در رده‌بندی زنان نیز برزیل صدرنشین دنیا است.
  • سلطان خاک ‌رس وداع می‌کند

    دنیای اقتصاد: رافائل نادال با انتشار یک ویدئو به شکل رسمی اعلام کرد پس از پایان دیویس‌‌کاپ یعنی حدود ۴۰ روز دیگر از دنیای تنیس خداحافظی خواهد کرد. این تنیسور ۳۸ ساله که به عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ این ورزش شناخته می‌شود در این خصوص گفت: «واقعیت این است که چند سال گذشته، به خصوص دو سال اخیر، بسیار دشوار بوده است. نتوانستم بدون محدودیت‌های ناشی از مصدومیت بازی کنم. این تصمیم واقعا سخت است و مدتی طول کشید تا چنین تصمیمی بگیرم. اما در زندگی، هر شروعی یک پایان هم دارد.» نادال که به دلیل موفقیت در زمین‌های رسی به سلطان خاک رس معروف است، ۲۰۹ هفته نفر اول رنک دنیا بود و دومین ستاره پرافتخار تاریخ تنیس محسوب می‌شود. مثلث او با راجر فدرر و نوواک جوکوویچ، جذاب‌ترین رقابت قرن حاضر دنیای تنیس بود.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر