شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۸۵ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۰۸۵

  • امان از سقف کوتاه!

    دنیای اقتصاد: قبلا نوشتیم که وضعیت لژیونرهای فوتبال ایران خوب نیست. در لحظه تنظیم این مطلب، فقط مهدی طارمی را در سطح بالای اروپا داریم. سردار آزمون که یکی از عجیب‌ترین سقوط‌های این سال‌ها را رقم زد و از بوندس‌لیگا و لیگ ایتالیا به امارات رسید، بقیه هم فعلا وضع مشخصی ندارند. به تازگی شاهد موج بازگشت بازیکنان ایرانی، حتی از لیگ‌های درجه دو و سه اروپایی هستیم.
  • درس بزرگان یک کمپانی

    دنياي اقتصاد: ماجرای تبلیغ برخی از فوتبالیست‌های مطرح کشور برای یک شرکت فروش تلفن همراه که دست‌آخر کلاه‌بردار از آب درآمد، چند ماه قبل سوژه جامعه شده بود.
  • بارسلونا؛ شهر محدودیت

    دنياي اقتصاد: بارسلونا با ایلکای گوندوغان هافبک باتجربه آلمانی خود توافق کرده تا قرارداد او را فسخ کند. چرا؟ به خاطر اینکه وی احتمالا بازیکن ثابت تیم نخواهد بود و با خلاص شدن از دستمزد ۱۸ میلیون یورویی‌اش می‌تواند اجازه ثبت قرارداد با دنی اولمو خرید جدیدش را پیدا کند. اما چه اتفاقی برای آبی و اناری‌ها افتاده که تا این اندازه در اضافه کردن بازیکن جدید مستاصل هستند؟
  • دربی را بدهید به خیابانی!

    دنیای‌اقتصاد: سرانجام آن اتفاقی که پرسپولیسی‌ها منتظرش بودند، رخ داد و مدافع چپ تیم ملی رسما سرخ‌پوش شد. درباره رقم قرارداد میلاد محمدی با سرخ‌پوشان آن‌ هم در شرایطی که او با آدانا دمیراسپور قرارداد داشت، حرف و حدیث زیادی مطرح شده است. به‌ویژه اینکه او در همین پنجره نقل و انتقالاتی چند مرتبه به بازگشت به ایران نزدیک شد؛ اما حالا رسما بازیکن پرسپولیس است.
  • حکایت حیرت‌انگیز یامگا

    دنياي اقتصاد: کوین یامگا، ستاره فرانسوی و بی‌حاشیه استقلال که از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدید شده، ممکن است به عضویت آلومینیوم اراک در بیاید! محمد رجائیان، مدیرعامل آلومینیوم با اشاره به اینکه یامگا در تمرینات تیم اراکی شرکت خواهد کرد، به «ایسنا» گفت: «یامگا از نظر فنی بازیکن با کیفیتی است و قرار است چند روزی در تمرینات تیم ما شرکت کند تا اگر کادر فنی او را تایید کرد با او قرارداد منعقد کنیم.» بر اساس گزارش این رسانه، یامگا در میانه فصل گذشته با مصدومیت شدیدی از ناحیه چشم مواجه شد که منجر به دوری چندین ماهه او از فوتبال شد. حالا باتوجه به لیست پرترافیک خارجی‌های استقلال، مدیران این باشگاه اجازه مذاکره به یامگا برای حضور در تیم‌های دیگر را داده است. روشن نیست اگر این بازیکن شرایط بازی را دارد، چرا خود استقلالی‌ها او را نگه نمی‌دارند؟ اگر هم شرایطش را ندارد که پس حضور در آلومینیوم چه معنایی دارد؟
  • نقشه پرسپولیس برای پول حسن

    دنياي اقتصاد: پرسپولیس که از فروش عبدالکریم حسن به منافع مالی خوبی دست پیدا کرده، قرار است این مبلغ را صرف انتقال بازیکنان جدیدش کند. بخشی از گزارش خبرگزاری تسنیم را در این مورد بخوانید: «باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت‌نامه عبدالکریم حسن، قرار است مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار از باشگاه الوکره قطر دریافت کند که این پول در دو قسط به سرخ‌پوشان پرداخت می‌شود. باشگاه پرسپولیس قرار است بخشی از قسط اول دریافتی از باشگاه الوکره را صرف پرداخت مبلغ رضایت‌نامه الکسیس گندوز کند. پرسپولیس طبق توافقی که با باشگاه الجزایری و سابق گندوز دارد، باید حدود ۲۰۰ هزار دلار بابت رضایت‌نامه این بازیکن پرداخت کند. همچنین قسمت دیگری از این پول صرف جذب علی قلی‌زاده و پرداخت بخشی از رضایت‌نامه او خواهد شد.»
  • غایب بزرگ تبریز

    دنياي اقتصاد: پرسپولیس در حالی فردا در یک مسابقه بسیار مهم به مصاف تراکتور خواهد رفت که مثل هفته اول لیگ برتر، کاپیتان خود را در اختیار ندارد. توضیحات دکتر زرینه، پزشک باشگاه را در مورد مصدومیت امید عالیشاه بخوانید: «بر اساس آخرین بررسی‌ها، استخوان یکی از انگشت‌های پا جوش خورده است و انگشت دیگر در حال ترمیم است. دوره درمان برای چنین عارضه‌ای حداقل ۴ هفته است که هنوز این زمان به پایان نرسیده است. البته امید عالیشاه به جهت تعصبش، اشتیاق و انگیزه زیادی برای بازگشت هرچه سریع‌تر دارد، ولی به هر حال گذر این زمان اجتناب‌ناپذیر است.»

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر