شماره روزنامه ۶۰۴۳
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۳۴ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۰۳۴

  • سراشیبی جام‌جم

    دنیای اقتصاد-مرتضي پيچکا: اگر قصد و نیت برنامه‌سازان ورزشی این است که با دعوت چهره‌های جنجالی و به جان هم انداختن آنها از برنامه چند ساعته‌شان، اندک دقایقی در فضای مجازی وایرال شود که خب بحثی نیست؛ ولی آن چیزی که این شب‌ها در شبکه ورزش روی آنتن می‌رود و مشابه آن در تورنمنت‌های فوتبالی پیش از این هم پخش می‌شد، جُنگی است سطح پایین که همه را با واژه شرم نیابتی آشنا می‌کند.
  • قدر شما را غریبه‌ها می‌‌‌دانند!

    دنياي اقتصاد: خبر تکراری این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهدی مهدوی‌‌‌کیا برای حضور در مراسم قرعه‌‌‌کشی مسابقات انتخابی جام‌‌‌جهانی دعوت به عمل آورده است. این مراسم روز هفتم تیرماه برگزار خواهد شد و تیم‌‌‌ها در ۳ گروه ۶ تیمی قرار می‌گیرند.
  • اتهام؛ فوتبال‌نفهمی!

    دنياي اقتصاد: در حالی که انتقادها از بالا بودن میانگین سنی تیم ملی ایران هر روز بیشتر می‌شود، اظهارات اخیر امیر قلعه‌نویی با مضمون کلی «همینی که هست» فضا را تندتر هم کرده.
  • از انگلیس فرسوده تا قلب اریکسن

    دنياي اقتصاد: تک بازی گروه D که با برتری ۲بریک هلند برابر لهستان به پایان رسید و شروع رقابت در گروه C، آن چیزی بود که در روز سوم یورو ۲۰۲۴ اتفاق افتاد. هرچند انگلیس با یک گل صربستان را شکست داد، اما در دیداری که کلی مهاجم نامدار درون زمین و روی نیمکت حضور داشتند، در مجموع یازده شوت به ثمر رسید تا بدترین آمار این رقابت‌ها از سال ۱۹۸۰ به ثبت برسد و بار دیگر گرت ساوت‌گیت زیر تیغ انتقادات برود. اما قبل از این، جدال اسلوونی و دانمارک با تساوی یک-یک تمام شد که نکته مهم آن، گلزنی کریستین اریکسن برای دانمارک بود. دقیقا ۱۱۰۰ روز قبل در یورو ۲۰۲۰، هافبک فعلی من‌یونایتد به دلیل حمله قلبی در حین بازی شوک بزرگی را به دنیا وارد کرد، اما پیام بازگشتش را مخابره کرد. در دیدارهای امروز گروه F هم ترکیه از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف گرجستان می‌رود و از ۲۲:۳۰ هم پرتغال برابر جمهوری چک می‌ایستد.
  • رای بدهید تا بازی کنم!

    دنياي اقتصاد: اظهارات کیلیان امباپه در کنفرانس خبری پیش از بازی دیشب فرانسه برابر اتریش به قدری سیاسی بود که به تمام دنیا مخابره شد. پس از اینکه مارین لوپن که راستگرای افراطی است موفق شد در نظرسنجی‌ها با فاصله زیاد به پیروزی برسد، نگرانی دولت حاکم برای افزایش قدرت افراطی‌ها بیشتر شده است. امباپه در این باره گفت: «این یورو در دوران فوتبال ما مهم است، اما ما شهروند فرانسه هستیم و از اتفاقاتی که در این کشور در حال رخ دادن است دور نیستیم. ما می‌دانیم که افراطی‌ها در آستانه به قدرت رسیدن هستند. من از همه می‌خواهم که رای بدهند و به خوبی از شرایطی که در آن قرار داریم با خبر باشند.» شنیده می‌شود ستاره رئال مادرید حتی تهدید کرده که در صورت روی کار آمدن افراطی‌ها، دیگر برای تیم ملی بازی نخواهد کرد!
  • جدایی قطعی ۶ بازیکن استقلال

    دنياي اقتصاد: درست است که هنوز نه تکلیف سرمربی استقلال مشخص است و نه مدیرعامل این باشگاه مشخص شده، اما جدا از اینها آبی‌ها با یک بحران بزرگ برای تهیه لیست بازیکنان بزرگسال خود مواجه شده‌اند. اخبار غیررسمی حکایت از افزایش لیست بازیکنان بزرگسال از ۱۹ نفر به ۲۰ بازیکن دارد، اما در صورت تایید این اخبار، آبی‌ها باز هم نیازمند جدایی حداقل ۶ بازیکن خود هستند. این در شرایطی است که استقلال به‌طور قطع بازیکنان جدیدی نیز جذب می‌کند. در واقع به ازای هر بازیکن جدید بزرگسال، یک نفر دیگر به جمع ۶ جدا شده قطعی این تیم اضافه می‌شود. به‌طور مثال اگر آبی‌ها ۶ بازیکن جدید بزرگسال را جذب کنند، ۶+۶ نفر یعنی دوازده بازیکن به دلیل عدم تطبیق شرایط سنی، باید از این تیم جدا شوند.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر