هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز؛ اقامتی آسمانی در جوار حرم مطهر شاهچراغ

رپرتاژ آگهی: حرم شاهچراغ در میدان احمدی قرار گرفته است و اصلی‌ترین جاذبه گردشگری استان فارس به‌شمار می‌آید؛ به همین دلیل اغلب مسافران این استان برای اقامت چند روزه خود، به دنبال پیدا کردن بهترین هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز هستند. هر کدام از هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ امکانات منحصربه‌فردی دارند و هزینه اقامت در آن‌ها متفاوت از یکدیگر است. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم که تمام جوانب را در نظر بگیریم و بهترین هتل های اطراف شاهچراغ شیراز با بازه‌های قیمتی متفاوت را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز کدامند؟

توجه به قیمت، هنگام رزرو هتل شیراز (https://www.eghamat۲۴.com/ShirazHotels.html) دارای اهمیت زیادی است. برخی از این اقامتگاه‌ها با 5 ستاره، قیمت بالاتری را برای اقامت مسافران در نظر گرفته‌اند و گروهی مثل هتل‌آپارتمان‌ها ارزان‌تر هستند؛ درواقع قبل از هر چیز، باید بودجه‌ای را که در اختیار دارید، تعیین کنید تا لیست گزینه‌های ممکن محدودتر شود و بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید. برای این منظور حتما امکانات و خدمات مورد نیاز خود را هم مدنظر قرار دهید. در ادامه اسامی چند هتل معروف و پرطرفدار را معرفی خواهیم کرد.

هتل ریتون؛ با حال‌وهوای رنگی در بین هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ

ریتون نام هتلی است که تقریبا 2 دقیقه با شاهچراغ فاصله دارد. این مجموعه با دو ستاره، اتاق‌های 1 تا 4 تخته را با خدمات و امکانات کامل و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. از جذابیت‌های دیگر این مجموعه می‌توانیم به دکوراسیون بی‌نظیر با رنگ‌آمیزی زیبای اتاق‌ها اشاره کنیم که باعث ایجاد آرامش بیشتر در طول سفر به شیراز خواهد شد. اقامت رایگان برای کودکان زیر 2 سال، رستوران، پارکینگ، کافه و غیره هم از دیگر امکانات هتل ریتون هستند.

آدرس هتل ریتون شیراز: سه راه نمازی به سمت شاه چراغ، کوچه ششم دستغیب

هتل ریتون؛ از هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز

هتل وکیل با بافت قدیمی و دیوارهای آجری

هتل وکیل با سه ستاره در سال 1379 افتتاح شد. این مجموعه شامل خانه‌ای قدیمی است که دیوارهای آن آجری هستند و حیاطی با حوضی کوچک در قسمت میانی آن قرار دارد. هتل وکیل دارای 32 اتاق است که همگی به شکل کاملا تمیز و شیک دکور شده‌اند و اقامتی به‌یادماندنی را در خاطر شما ثبت خواهند کرد. رستوران این مجموعه اقامتی غذاهای ایرانی خوش‌طعمی را سرو می‌کند و کافه آن هم منوی متنوعی از انواع نوشیدنی، دسر و کیک را در اختیارتان قرار می‌دهد.

آدرس هتل وکیلی شیراز: خیابان لطفعلی خان زند، مابین چهارراه مشیر و چهارراه پیروزی، ابتدای کوچه ۵۹

هتل وکیل؛ یکی از هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ

هتل زندیه با سبک معماری جذاب

هتل زندیه یکی دیگر از هتل‌هایی است که به بسیاری از جاذبه های گردشگری شیراز ازجمله شاهچراغ نزدیک است. در این مجموعه رستوران روباز و سنتی و بخش VIP برای صرف شخصی غذا در نظر گرفته شده‌اند که در طول اقامت خود می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. بخشی از هتل زندیه هم به ورزش‌های آبی مانند سونا و جکوزی اختصاص داده شده است؛ ازجمله امکانات بسیار خوب دیگری که در این مجموعه وجود دارد، می‌توانیم به اینترنت رایگان، پارکینگ، کافه و رستوران، سالن ورزش و غیره اشاره کنیم.

آدرس هتل زندیه شیراز: خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

هتل زندیه؛ ازجمله هتل های اطراف شاهچراغ شیراز

هتل پارسه؛ مناسب برای علاقه‌مندان به بیلیارد

هتل پارسه در سال 1373 افتتاح شد و بازسازی آن نیز در سال 1395 صورت گرفت. از مزایای اصلی این هتل دسترسی آسان به اماکن تاریخی و تفریحی و دکوراسیون جذابی است که خاطرات خوشی را در ذهن شما ثبت خواهد کرد. امکانات دیگر آن نیز اینترنت رایگان، رستوران و سالن بیلیارد هستند. این مجموعه به شاهچراغ بسیار نزدیک است و با ماشین تنها 6 دقیقه از آن فاصله دارد.

آدرس هتل پارسه شیراز: خیابان زند، پشت ارگ کریم‌خان، خیابان بیست‌ودو بهمن

هتل سنتی نیایش با بافت قدیمی و متفاوت

اگر هزینه اقامت در هتل برایتان مهم نیست و به فضاهای سنتی و قدیمی علاقه دارید، هتل نیایش می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این مجموعه در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و با ورود به آن، خانه‌ای دو طبقه با 77 واحد، همراه با حیاطی پر از گیاه، آب‌نما و حوضچه آبی‌رنگ با ماهیان قرمز را خواهید دید. موضوع مهمی که باید درباره هتل نیایش بدانید، این است که این هتل در گذشته اولین چاپخانه و محل چاپ اولین روزنامه شیراز بوده و همین موضوع باعث معروفیت آن شده است. در نزدیکی هتل نیایش می‌توانید شاهچراغ و بسیاری از اماکن دیدنی دیگر را ببینید.

آدرس هتل سنتی نیایش شیراز: سه راه نمازی به سمت شاهچراغ

هتل پنج دری با پنجره‌های ارسی رنگی

در بین هتل‌های نزدیک شاهچراغ می‌توانیم نام هتل 5 دری را هم ببینید. این مجموعه سنتی و زیبا اتاق‌هایی با 2 تا 5 تخت دارد که اقامت در آن‌ها حس جذاب زندگی در گذشته را به شما منتقل خواهد کرد. اتاق‌های این هتل، پنجره‌های ارسی شیشه‌ای رنگی دارند که باعث پخش نور آفتاب با رنگ‌های مختلف داخل هر اتاق می‌شوند؛ این ویژگی باعث شهرت بیش از پیش هتل 5 دری شده است تا همیشه پر از مسافر باشد. برای این مجموعه رستوران روباز، حیاط زیبا، اینترنت پرسرعت و دیگر امکانات و خدمات رفاهی هم در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل پنج دری شیراز: خیابان 9دی، روبه‌روی پارکینگ عمومی زائر، کوچه 30/6

هتل داریوش با اتاق‌ها خاص و منحصر به فرد

داریوش نام هتلی سنتی است که با اتاق‌های مختلف شاه‌نشین، گوشواره، خلوتگاه و سه‌کنج، آماده پذیرایی از مسافران است. این مجموعه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توانیم به حمام قجری اشاره کنیم. البته امکانات رفاهی و خدمات هتل داریوش کامل است و سیستم سرمایشی و گرماشی در اتاق‌ها، شربت‌خانه با سرو دم‌نوش‌های گرم و سرد، نمونه‌های آن هستند. در بخشی از هتل، گالری مخصوص جواهرات نیز قرار گرفته است.

آدرس هتل داریوش شیراز: خیابان نهم دی، کوچه سرباغ، پلاک 118

برنامه ریزی عالی با رزرو هتل های اطراف شاهچراغ شیراز

اگر می خواهید در زمان حضور خود در شهر شیراز دسترسی مناسبی به حرم شاهچراغ داشته باشید، بهتر است هتل‌ هایی در نزدیکی این بارگاه متبرکه را برای رزرو هتل شیراز انتخاب کنید. رزرو هتل زندیه شیراز در بین هتل‌ های پنج ستاره شهر شیراز گزینه ای مناسب از نظر نزدیک بودن به بارگاه شاهچراغ است. علاوه بر این هتل چهار ستاره آریو برزن در خیابان زند، هتل سه ستاره وکیلی شیراز در خیابان لطفعلی خان زند و هتل سنتی نیایش شیراز گزینه‌های بعدی هستند که دسترسی بسیار مناسبی به حرم شاهچراغ دارند.

برای رزرو آنلاین هتل‌های شیراز نزدیک شاهچراغ می‌توانید از طریق اقامت 24 هم اقدام کنید. اگر به این شهر دیدنی ایران سفر کرده‌اید و در یکی از هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز اقامت داشته‌اید که نام آن‌ در این مطلب گفته نشد، حتما اسم آن‌ را با ما به اشتراک بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.