با سرمایه گذاری در بازار نهال گردوی ایران یک پا بیل گیتس شوید

رپرتاژ آگهی: برای این منظور تنها کافی است اطلاعاتی هرچند اندک درمورد باغداری داشته باشید؛ البته جای نگرانی نیست شما می توانید این اطلاعات را با مطالعه ادامه این مطلب به دست آورید. همراه ما باشید.

آیا واقعا نهال های گردو می توانند ما را به پول زیادی برسانند؟

قطعا بله، برای آنکه شما هم نسبت به این مسئله اطمینان پیدا کنید ما برخی از مهم ترین و معتبرترین منابع فارسی زبان که دستی در باغداری و نهالکاری دارند، مانند نهالستان نهالوند، ویکی هو، ویکی کشاورز و ویکی پدیا را مورد بررسی قرار داده ایم و دلایل خود را با استناد به این منابع به شما ارائه می دهیم.

  • اول اینکه نهال های گردو در زمینه های گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، این نهال ها تنها به عنوان یک مغز کارایی ندارند و شما می توانید استفاده هایی از آن ها را در حوزه های مختلف صنعتی هم مشاهده نمایید.

  • دوم اینکه چوب گردو یکی از بهترین چوب هایی است که امروزه در صنعت مبلمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. چوب گردو از مقاومت بالایی برخوردار بوده و ریزه کاری های روی آن جلوه ای خاص و زیبا دارند؛ از همین رو در صنعت مبلمان سازی معمولا مبلمان های ساخته شده با چوب گردو قیمت بالایی دارند.

این دو مورد نشان می دهند محصولی که از نهالی های گردو برداشت می کنید، قرار نیست به هیچ عنوان روی دست شما بماند؛ بلکه در مدت زمان کوتاهی به فروش می رسند و سود زیادی از قبل آن ها نصیب شما خواهد شد.

کدام یک از نهال های گردو سود بیشتری به ما می رسانند؟

در حال حاضر اقتصادی ترین نهال های گردو را خانواده ژنو تشکیل می دهند. تمامی نهال های این خانواده در دسته نهال های اقتصادی و بسیار پربار قرار می گیرند. ویژگی ها و مشخصات نهال های خانواده ژنو به شکل زیر است:

نهال های ژنوتیپ ۲۱

نهال های ژنوتیپ ۲۱

نهال های ژنو تیپ ۲۱ از بهترین نهال های اقتصادی در دنیا به شمار می روند. در خانواده کانادایی و اقتصادی نهال های ژنو، نهال های تیپ ۲۱ بیشتر از نهال های دیگر محصول تولید می کنند و تولید سالانه گردو توسط این نهال ها غریب به ۴۵ کیلوگرم است.

علاوه بر محصول دهی فوق العاده این نهال ها می توانند سرمای سوزان مناطق سردسیری را هم تاب بیاورند و در این مناطق به خوبی رشد کنند. تنها باید به ارتفاع آن منطقه توجه شود؛ چرا که نهال های ژنوتیپ ۲۱ نهایتا بتوانند شرایط آب و هوایی در مناطقی که ۲۸۰۰ متر بالاتر از سطح دریا ارتفاع دارند را تاب بیاروند.

نهال های ژنوتیپ ۱۲

نهال های ژنو تیپ ۱۲ بعد از نهال های تیپ ۲۱ از بهترین نهال های اقتصادی گردو در بازار ایران هستند، این نهال ها سالانه چیزی غریب به ۳۵ کیلوگرم گردوی خوش طعم تولید می کنند و این شاید به اندازه نهال های ژنوتیپ ۲۱ خوب نباشد؛ اما بدون شک در نوع خود بهترین است.

برای آنکه نهال های شما به خوبی رشد و نمو پیدا کنند، بهتر است که آن ها را در فاصله ۴×۴ بکارید؛ بدین تریبت نور و املاح معدنی به خوبی به ریشه این نهال ها می رسد. در نهایت این توصیه را به خاطر داشته باشید که هر نهال در خانواده ژنو به آبیاری منظم هر ۱۵ روز یکبار نیاز دارد.

آیا عدم توجه به شرایط اقلیمی می تواند روی سود حاصله از نهال های گردو تاثیر بگذارد

قطعا بله، شرایط اقلیمی همانطور که روی نحوه زندگی حیوانات و حتی انسان ها تاثیر می گذارد، می تواند تا حد زیادی روی سود حاصله از نهال های گردوی شما هم تاثیر گذار باشد. کشور ما ایران سه شرایط آب و هوایی دارد که مشخصات و ویژگی های هر کدام و همچنین مناسب ترین نهال ها برای کاشت در آن ها به شرح زیر است:

آب و هوای سرد

در مناطق کوهستانی و مناطق سردسیری که دمای هوا همواره روبه کاهش است و به نسبت ارتفاع محیط از سطح دریا افزایش می یابد، باید نهال هایی که در مقابل سرما مقاوم هستند را بکارید. نهال های دیرگل با توجه به ویژگی های خود و میزان مقاومتشان در برابر سرما، به نظر بهترین نهال ها برای کاشت در مناطق سردسیری هستند.

آب و هوای گرم

برخلاف مناطق کوهستانی و سردسیری، در مناطق کویری و گرمسیری دمای هوا به روبه افزایش و به نسبت ارتفاع از سطح دریا روبه کاهش است؛ از همین رو شما باید در این مناطق نهال هایی بکارید که بتوانند با کم آبی سازگار باشند و شرایط زیست محیطی این مناطق را تاب بیاورند. بهترین نهال هایی که می توانید در این مناطق بکارید، نهال های زودگل هستند. این نوع از نهال ها با شرایط آب و هوایی مناطق گرمسیری سازگارترند.

 آب و هوای معتدل و مرطوب

آب و هوای معتدل و مرطوب بهترین شرایط آب و هوایی برای کاشت نهال های گردو به شمار می روند. آب و هوای این مناطق نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است و شما می توانید انواع مختلفی از نهال های دیرگل و زودگل را در این مناطق بکارید.

گنجیه خود را با نهالوند پر از زر و گوهر کنید

گنجیه خود را با نهالوند پر از زر و گوهر کنید

اگر به نهالوند برای خرید نهال های گردو مراجعه نمایید، بدون شک می توانید در مدت زمان کوتاهی به سود قابل توجهی دست یابید و گنجینه خود را پر از پول کنید؛ چرا که نهال های موجود در این نهالستان همگی مورد تایید سازمان جهاد کشاورزی ایران هستند و از مجوزهای رسمی این سازمان برخوردارند.

ضمن اینکه نهالستان نهالوند با درج مشخصات و قیمت نهال های مختلف گردو، انتخاب و خرید نهال را برای باغداران راحت کرده است؛ اما اگر با مراجعه به وب سایت نهالوند و مطالعه مشخصات درج شده زیر هر نهال باز هم نتوانستید یک تصمیم گیری درستی داشته باشید، می توانید در صفحه اصلی وب سایت این نهالستان با آدرس nahalvand.com روی گزینه مشاوره رایگان کلیک کنید.

با کلیک روی این گزینه، به مشاورین و کارشناسان خبره نهالوند متصل می شوید و می توانید از آن ها در رابطه با خرید مناسب ترین نهال گردو مشاوره بگیرید.

البته که خدمات نهالوند تنها به این موارد ختم نمی شود و مزایای زیر را هم شامل می شوند:

  • ضمانت نامه

  • قیمت منصفانه

  • ارسال به سراسر کشور

  • تنوع بالا در ارقام گردو

نهالوند چنان نگینی درخشنده در بازار نهال ایران می درخشد

شاید نهالوند سابقه زیادی در تولید نهال نداشته باشد؛ اما این نهالستان در طی مدت زمان کوتاهی توانسته تاییدیه سازمان جهاد کشاورزی ایران را به دست آورده و توجه باغداران خارجی را به خود جلب کرده است. با این اوصاف می توان گفت که نهالوند چنان نگینی در بازار نهال ایران می درخشد و شما هم با مراجعه به این نهالستان می توانید به الماسی درخشان تبدیل شوید.

فروشگاه اینترنتی نهالوند : nahalvand.com

تماس مستقیم با کارشناسنان نهالوند :  09144801930 -  09144801940

نشانی : آذربایجان غربی، میاندوآب کیلومتر 2 جاده مهاباد 200 متر بالاتر از سیمین بال نهالستان نهالوند

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.