خرید تلویزیون از بانه بهتر است یا گناوه؟ + معرفی 3 فروشگاه برتر

در ادامه تلاش می کنیم به مهم ترین سوالات در زمینه خرید تلویزیون پاسخ دهیم. از جمله آیا تلویزیون های بانه اصلی هستند؟ تلویزیون چه سایزی بخریم؟ و یا اینکه آیا تلویزیون های بانه گارانتی دارند یا نه؟ خرید تلویزیون بانه بهتره یا گناوه؟

فهرست مطالب

  • تلویزیون چه سایزی بخریم بهتره؟

  • برای خرید تلویزیون بانه بهتره یا گناوه؟

  • آیا تلویزیون بانه ای گارانتی دارد؟

  • آیا تلویزیون های بانه اصلی هستند؟

  • بانه ارزونتره یا گناوه؟

  • معرفی فروشگاه های معتبر برای خرید تلویزیون

تلویزیون چه سایزی بخریم بهتره؟

وجود تنوع بالا در سایز و برندهای مختلف موجب شده که انتخاب برای خریداران با توجه به نیاز و بودجه راحت باشد. جدول زیر جدیدترین استاندارد موجود است.

برای خرید تلویزیون بانه بهتره یا گناوه؟

هر دو شهر نام برده شده جزو شهرهایی هستند که به داشتن ارزان ترین لوازم خانگی معروف هستند. تفاوتی ندارد از کدام فروشگاه خرید کنید، اما هنگام خرید حتما به اصالت کالا و خدمات پس از فروش آن توجه کنید. اگر از فروشگاه‌های اینترنتی خرید می کنید، حتما به نماد اعتماد الکترونیک توجه کنید.

گناوه به دلیل قرار داشته در جنوب کشور، جذابیت کمتری برای سفر و خرید حضوری دارد. این در حالی است که بانه امکان خرید حضوری نیز در اغلب فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد.

آیا تلویزیون بانه ای گارانتی دارد؟

شما اگر برای خرید تلویزیون به بانه مراجعه کنید، می بینید که بعضی از فروشگاه ها برای محصولات گارانتی ندارند. در صورت نیاز می توانید مبلغی اضافی به شرکت های بازرگانی پرداخت کنید تا تلویزیون خریداری شده را برای شما گارانتی کنند.

بنابراین یکی از علت های مردد بودن برای اینکه تلویزیون بانه ای بخریم یا نخریم؟ همین مساله گارانتی است. که شرکت های بازرگانی با گرفتن مبلغی این محصولات را گارانتی می کنند. البته مدت زمان گارانتی معمولا یکسال الی دو سال است که در این مدت زمان کم معمولا وسایل برقی دچار مشکل نخواهند شد. مگر اینکه از لحاظ فنی مشکل داشته باشند. و یا هنگام ارسال دچار صدمه شده باشند.

آیا تلویزیون های بانه اصلی هستند؟

اجناس و لوازم خانگی موجود در بانه هم اصلی دارند و هم تحت لیسانس ولی برای اینکه متوجه بشوید آیا اجناس بانه اصلی هستند؟ از هر فروشگاهی که خرید کنید، شما را در جریان اصلی و فیک بودن کالای مورد نظر قرار می دهند. معمولا لوازم خانگی اورجینال گران تر از تحت لیسانس است.

بهترین راه این است که از فروشگاه های معتبر هر شهر خرید کنیم. به دلیل زیاد بودن فروشگاه های لوازم خانگی در شهر بانه و یا گناوه بهتر است از کسانی که تجربه خرید از شهر بانه یا گناوه را دارند و مراکز خرید معتبر این شهر را می شناسند راهنمایی بخواهید.

معرفی فروشگاه های معتبر برای خرید تلویزیون

در اینجا چند نمونه از معتبرترین فروشگاه های لوازم خانگی را معرفی خواهیم کرد. این فروشگاه‌ها علاوه بر سابقه‌ی کافی در زمینه فروش لوازم خانگی، دارای رضایتمندی بالایی در میان مشتریان خود هستند.

  • فروشگاه کالی ناب

  • فروشگاه مولودی مال

  • فروشگاه خانگی لند

فروشگاه محصولات شیائومی و کالای ناب خانگی کالی ناب

اگر به دنبال لوازم خانگی لاکچری و هوشمند هستید بهترین گزینه، فروشگاه کالی ناب است. علاوه بر خرید اینترنتی می توانید به صورت حضوری نیز خرید خود را انجام دهید. این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه تلویزیون شیائومی فعالیت می کند. سایر لوازم خانگی لاکچری موجود در فروشگاه اینترنتی کالی ناب شامل:

  • بخاری برقی شیائومی

  • دستگاه تصفیه هوای شیائومی

  • جاروشارژی آب و خاک

  • جارو رباتیک

هدف فروشگاه کالی ناب (/kalinab/) به روز بودن محصولات و در دسترس بودن کلیه لوازم برقی جدید و هوشمند برای تمام مشتریان است.

  • برخورداری از قیمت رقابتی نسبت به سایر فروشگاه های لوازم خانگی

  • فروش کالای اورجینال هوشمند و لاکچری

  • ارسال به موقع کالا و سالم کالاها

  • خدمات پس از فروش مناسب

فروشگاه لوازم خانگی مولودی مال

یکی دیگر از فروشگاه هایی که به صورت تخصصی در حوزه تلویزیون فعالیت می کند فروشگاه اینترنتی مولودی مال است. یکی از مزیت‌های این فروشگاه (moloudimall/) لوازم خانگی، قیمت مناسب محصولات آن نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد. شما می توانید کالای مد نظر خود را با ارزان ترین قیمت از مولودی مال خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی خانگی لند

فروشگاه اینترنتی خانگی لند علاوه بر لوازم خانگی برقی، به صورت تخصصی کلیه تلویزیون های پرفروش برند ال جی و سامسونگ را موجود دارد. بنابراین اگر به دنبال خرید تلویزیون از بانه هستید. یکی از بهترین گزینه ها، فروشگاه خانگی لند است.

از آنجا که قیمت محصولات این فروشگاه (khanegiland/) رقابتی است، شما می توانید ارزان تر از هر جایی تلویزیون را خریداری کنید. کیفیت و اصالت کالا، ارسال به موقع، خدمات پس از فروش و کمترین نوسانات قیمت از جمله اهداف و ویژگی‌های فروشگاه لوازم خانگی خانگی لند است.

سخن پایانی

با توجه به بررسی هایی که در این مقاله انجام دادیم به این نتیجه می رسیم که اگر قصد خرید تلویزیون از بانه یا گناوه را داریم. بهترین راه این است که ابتدا فروشگاه های معتبر آن شهر را پیدا کنیم بعد برای خرید به شهر بانه یا گناوه برویم. اگر امکان خرید حضوری و رفتن به این شهرها را ندارید می توانید با بررسی فروشگاه های اینترنتی و اطمینان از مجوزهای قانونی خرید خود را انجام دهید.

از آنجا که قیمت تلویزیون در گناوه و بانه با هم تفاوتی ندارد، با توجه به اینکه رفت و آمد به هر کدام از این شهرها راحت تر است می توانید از آنجا خرید کنید. یا اینکه بهترین راه این است که به صورت غیر حضوری و اینترنتی از فروشگاه های معتبر این شهرها خرید کنید. همچنین از مدیریت فروشگاه‌هایی که با صبوری ما را راهنمایی کردند تشکر می کنیم. امیدوارم این مطلب برای شما هم مفید باشد و بتوانید انتخاب مناسبی را داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.