اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا، همراه همیشگی مدیران و پرسنل

شرکت مهندسی کسرا با استفاده از تجربه ۲۳ ساله خود در امر مدیریت کنترل تردد سازمان ها راهکارهای متنوعی را برای تسهیل این موارد به کار گرفته است که نتیجه آن ارائه محصولات نرم افزاری مختلف مثل سیستم حضور و غیاب، سیستم مرخصی و ماموریت، سیستم کارانه و پاداش، سیستم پیام رسان و اطلاع رسانی، محصولات سخت افزاری مثل دستگاه حضور غیاب، گیت کنترل تردد، دستگاه ایکس ری و... بوده است. 

از جمله دیگر محصولات کسرا میتوان به اپلیکیشن های حضور و غیاب کسرا مثل اپلیکیشن حضور و غیاب کسراهمراه اشاره کرد. این اپ موبایلی تردد یک سیستم حضور و غیاب با موبایل است که میتواند به عنوان یک ابزار همیشه همراه برای ثبت تردد کارکنان و مدیریت کارکردها به کار گرفته شود. با کسراهمراه مدیران میتوانند همه آنچه یک نرم افزار حضور و غیاب تحت وب به آن ها ارائه می دهد را در تلفن همراه خود داشته باشند.

مدیران قادر خواهند بود گزارشات مختلفی از کارکردهای ماهانه، روزانه، ساعتی پرسنل خود را بر بستر تلفن همراه خود داشته باشند و از این طریق مجوزهای مختلف پرسنل در مورد شیفت های کاری، اضافه کاری ها و... را تائید یا رد کنند. علاوه بر این پرسنل نیز میتوانند کلیه مجوزهای خود را از طریق موبایل ثبت کنند. همچنین اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا همراه میتواند گزارشات لحظه ای ورود و خروج پرسنل را در اختیار کارکنان قرار دهد.

اپلیکیشن حضور و غیاب بدون دستگاه کسرا آوید

اپلیکیشن حضور غیاب مهم دیگر شرکت کسرا اپلیکیشن حضور و غیاب بدون دستگاه کسرا آوید است که مبتنی بر موقعیت یاب تلفن های همراه یا همان GPS موبایل است و میتواند با استفاده از این امکان اقدام به مکان یابی و ترکینگ پرسنل در موقعیت های مکانی مختلف کند.

این نرم افزار موبایلی میتواند برای ردیابی و ترکینگ پرسنل در ماموریت های مختلف سازمانی که بیرون از محل سازمان و شرکت است به کار گرفته شود و از این طریق نظارت بهتری را بر عملکرد پرسنل حین انجام ماموریت برای پرسنل ایجاد کند. در واقع کسرا اوید یک اپلیکیشن حضور و غیاب بدون دستگاه است که بدون در اختیار داشتن دستگاه های گران و پرهزینه تردد مثل دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت و... میتواند تردد پرسنل را مدیریت کند. 

کسرا اوید امکان ارائه Live Location را فراهم می کند که میتواند جهت مدیریت لحظه ای پرسنل به کار گرفته شود. این قابلیت اجازه نمایش آخرین موقعیت پرسنل را برای مدیران فراهم می آورد و امکان هرگونه تخلف از جانب پرسنل را رفع می کند. اپ تردد کسرا اوید یا کسرا همراه و کسرا اوید در دو نسخه اندروید و iOS در اختیار کلیه کاربران قرار دارد و مدیران و پرسنل میتوانند برحسب نوع سیستم عامل خود این اپ ها را روی تلفن همراه خود نصب کنند.

نرم افزار حضور غیاب کسرا

همه این سیستم های حضور و غیابی در کنار نرم افزار حضور غیاب کسرا میتواند به عملکرد بهتر و مدیریت بهتر پرسنل منجر شود. با بهره مندی از سیستم تردد کسرا میتوان انواع شیفت های کاری، شیفت های اتوماتیک، شیفت های چرخشی، شیفت 48-24 و... را مدیریت کرد.

این سیستم یکپارچی دقیقی با دیگر سامانه های منابع انسانی از جمله نرم افزار ماموریت، نرم افزار اتوماسیون تغذیه، سیستم حراست و ارباب رجوع و... خواهد داشت. همچنین سیستم اطلاع رسانی و پیام رسان هرمس نیز میتواند برای ارسال پیام ها در قالب های نوتیفیکیشن، ایمیل، SMS و... مورد استفاده مدیران سازمان ها قرار گیرد.

ما در شرکت مهندسی کسرا افتخار می کنیم بتوانیم در کنار کسب و کارهای ایرانی باشیم و با ارائه نرم‌افزارهای مدیریت کنترل تردد، سیستم تغذیه رستورانی سازمانی، سیستم جامع حراست و انتظامات و... در جهت رشد و توسعه کسب و کارها قدم برداریم. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کسرا به وب سایت شرکت کسرا به آدرس kasraco  مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 02141452000 داخلی 3 یا 09196769974  تماس حاصل فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.