قبل از اقدام به واردات کالا ممنوعیت های گمرکی را بشناسید تا دچار زیان نشوید!!

بررسی کالاهای ممنوعه در واردات قطعی

اگر می خواهید به وارد کردن کالایی بپردازید، باید بدانید در کشور ایران ورود بعضی از اجناس ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت. از مهم ترین کالاهای ممنوعه واردات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کالا های دارای نشانی

  • اسکناس خارجی، تمبر، باندرول و لاتاری

  • کالا هایی با داشتن عبارات مخالف قوانین ملی، مذهب، نظم عمومی و...

  • هر نوع نوشته در قالب مخالفت با قوانین ملی، مذهب، نظم عمومی و...

  • صوت و تصویر ضبط شده در ارتباط با مخالفت قوانین ملی، مذهب، نظم عمومی و...

  • هر نوع کالای الکترونیکی برای سواستفاده جاسوسی در داخل کشور

  • مواد دارویی، غذایی، معدنی، آلی و... برای سواستفاده از بیوتروریزم

  • ریزدوربین ها و ریزمیکروفون ها برای جاسوسی

  • دستگاه های مخصوص عکاسی و فیلم برداری هوایی

  • انواع مواد مخدر و روان گردان

  • پیش سازهای مواد مخدر و روان گردان

  • انواع اسلحه اعم از: مواد منفجره، باروت، چاشنی، مهمات جنگی و گلوله، فشنگ، دینامیت و...

  • کالا های ممنوع شده در تصویب نامه های متکی به قانون

  • کالا های ممنوع شده در اسلام

  • مشروبات الکلی

دقت داشته باشید در صورت وارد کردن هر یک از موارد فوق، جلوی کالا به سرعت گرفته می شود و عواقب جبران ناپذیری را برای شما به همراه خواهد داشت. برای این که بتوانید به خوبی کالاهای ممنوع شده را بررسی کرده و از وارد کردن آن ها به داخل کشور جلوگیری نمایید، می بایست از شرکت های معتبر ترخیص کالا کمک بگیرید.

بررسی ممنوعیت کالاهای همراه مسافر

همانطور که می دانید، مسافران ممکن است به هنگام ورود به کشور کالاهایی را با عنوان کالای همراه با خود بیاورند و آن ها را عزیزان شان هدیه دهند. باید بدانید اگر کالای همراه مسافر جنبه تجاری داشته باشد به هیچ وجه اجازه ورود نخواهند داشت و تنها کالا هایی که برای مصارف شخصی حمل می شوند قابل ورود به کشور عزیزمان ایران خواهد بود. بعضی از افراد ممکن است با خود بپرسند کالاهایی همچون یخچال و فریزر، تلوزیون و... را می توان وارد کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر کالا جنبه غیرتجاری داشته باشد با پرداخت حق ورودی می توان آن را به ایران وارد کرد و هیچ محدودیتی در این باره وجود نخواهد داشت.

ترخیص کالا از گمرک

ایا ترخیص کار کالا می تواند کالاهای ممنوعه را از گمرک ترخیص کند؟

توجه داشته باشید هیچ ترخیص کاری حق خارج کردن کالاهای ممنوعه را از گمرک های سراسر کشور نخواهد داشت و در غیر این صورت با مجازات سنگینی روبرو خواهد شد. ترخیص کار می تواند کالاهای مجاز را در کم ترین زمان ممکن از گمرک ترخیص کرده و از ضرر و زیان های ناشی از عدم ترخیص کالا در انبار جلوگیری کند. اگر می خواهید با بهترین مجموعه ترخیص کالا از تمامی گمرک های سطح کشور آشنا شوید، ما را در ادامه دنبال کنید.

بهترین مجموعه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی

همه ما می دانیم که ترخیص کالا از گمرک های سراسر کشور همچون خرمشهر، امام خمینی و... امری دشوار و زمانبر محسوب می شود و قطعا همه افراد قادر به انجام آن نخواهند بود. به همین خاطر، مراکز بسیاری به ترخیص کالا از گمرک های سراسر کشور می پردازند که هر یک ویژگی های منحصر به فردی را برای مشتری های خود در نظر می گیرند. یکی از معتبرترین شرکت ترخیص کالا از گمرک، مجموعه صباغی زاده است که خدمات متنوعی را به مشتری های خود ارائه می دهد و در کم ترین زمان ممکن کالای واردکنندگان را از گمرک خارج می کنند. دقت داشته باشید وب سایت بازرگانی صباغی زاده در ازای ترخیص کالا، هزینه کمی را دریافت کرده و مشتری ها ملزم به پرداخت هزینه های هنگفت نخواهند بود.

ترخیص کالا

سخن پایانی

همانطور که تا به الان متوجه شده اید، برای واردات کالا ابتدا می بایست لیست کالاهای ممنوعه را مورد بررسی قرار دهید تا به هنگام وارد کردن محصول با مشکلی مواجه نگردید. به همین خاطر، در این قسمت سعی کردیم تا شما را به طور کامل و جامع با لیست کالاهای ممنوعه و بهترین شرکت ثبت سفارش واردات آشنا نماییم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن تان را برطرف کرده و در صورت تمایل از یک شرکت معتبر برای ترخیص کالا از گمرک خرمشهر برای ترخیص کالا های خود کمک بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.