درمان خانگی پروستات + ( 8 روش پیشگیری از پروستات ) آپدیت جدید

درمان خانگی پروستات ، یکی از بهترین ، راحت ترین و مورد استقبال ترین راه هایی هست که هر کسی که با این بیماری درگیر هست از ما میپرسد بنابر این ما در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان 8 روش برای درمان پروستات خانگی به شما عزیزان آموزش دهیم و همچنین در انتهای این مقاله یکی از پر طرفدار ترین عصاره های درمان پروستات رو ساخت شرکت نوشین شهد ارومیه را به شما معرفی کردیم که تا حد خیلی زیادی میتونه به بهبود روند درمان پروستات شما کمک کنید .

پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما عزیزان هستیم همچنین اگر قصد دارید برای درمان خانگی پروستات خود به صورت رایگان مشاوره بگیرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

همچنین اگر قصد دارید این مقاله را به صورت کامل و جامع همراه با راهکار هی مدرن تر و جدید تر بخوانید میتوانید روی کلمه، درمان قطعی پروستات، کلیک کنید و وارد سایت فرطب بشید.

برای مشاوره و سفارش عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ - ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

بهترین روش های درمان خانگی پروستات

برای درمان خانگی پروستات،  باید از رژیم‌های غذایی سالم استفاده‌کرد. انواع میوه‌ها و سبزیجاتی که حاوی آنتی‌اکسیدان مانند گوجه فرنگی، کلم بروکلی، حبوبات، سویا، انار، ماهی، انواع توت، توت‌فرنگی، تمشک، بلوبری، توت‌سیاه، پیاز و سیر، مرکبات، انواع آجیل برای درمان بسیار مفید هستند.

همچنین مصرف چای سبز، درخت نخل اره‌ای، پیجیوم آفریکانوم، گرده علف چمنی، گیاه گل آذین، گیاه گزنه، دانه‌های کدو تنبل برای جلوگیری از رشد بی رویه پروستات توصیه شده است.

درمان خانگی پروستات

*** کبد چرب مهم ترین بیماری ای هست که بیش از 60 درصد مردم با آن مواجه هستند ، همین حالا روی کلمه، درمان فوری کبد چرب، کلیک کنید تا از جدید ترین نکات و روش های درمان خانگی کبد چرب نیز آگاه شوید. 

در سایت فرطب معتبر ترین روش های درمان کامل گفته شده.

ممنوعیات مواد غذایی برای درمان خانگی پروستات

مصرف برخی مواد غذایی باعث افزایش خطر بزرگ شدن پروستات شود: مصرف بیش از اندازه گوشت قرمز، لبنیات، کافئین، قهوه، چای، نوشابه، شکلات، مشروبات الکلی، نمک، سیگار و.. باعث رشد بی رویه پروستات خواهد شد.

برای مشاوره و سفارش عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ - ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

روش مناسب برای درمان خانگی پروستات

علاوه بر رژیم غذایی مناسب باید به یکسری راه کارهای مناسب برای درمان خانگی پروستات نیز عمل کرد.

  • با روش هایی مثل یوگا، ورزش، مدیتیشن ، استرس را به حداقل برسانید

  • عضلات لگن را با ورزش تقویت کنید.

  • سیگار، کافئین، مشروبات الکی راترک کنید.

  • مصرف مایعات باعث کاهش عفونت مثانه و پروستات می شود. ولی مصرف مایعات بیش از اندازه در شب باید جلوگیری کرد و حتماً قبل از خواب باید مثانه تخلیه شود.

  • هنگام ادرار کردن باید مثانه به طور کامل تخلیه شود

  • از مصرف آنتی‌هیستامین‌ها، دیورتیک‌ها و انواع ضد احتقان جلوگیری کنید.

  • می توانید از یک کیسه آب گرم روی شکم برای کاهش علائم پروستات استفاده کنید.

  • نشستن طولانی مدت و دوچرخه سواری می تواند پروستات را تحریک کند.

پیشگیری از رشد پروستات

با رعایت کردن یک سری از مسائل پیش پا افتاده و ساده می توان احتمال مبتلا شدن به سرطان پروستات جلوگیری کرد. به راحتی می توان درمان خانگی پروستات،  انجام داد و از پیشرفت پروستات جلوگیری کرد. مبتلا شدن به پروستات عوامل مختلفی دارد از جمله سن، ارثی بودن، شغل، مصرف دارو، استرس و بسیاری موارد دیگر سبب مبتلا شدن به پروستات است.

ورزش‌های منظم و چکاپ‌های دوره‌ای از عوامل مهم جلوگیری از پیشرفت پروستات است. چکاپ گرفتن مخصوصاً برای افرادی که به سن پیری و میانسالی رسیده اند و در خانواده سابقه مبتلا شدن به سرطان پروستات را داشته اند الزامی است.

اما راه های پیشگیری از سرطان پروستات در موارد زیر خلاصه می شود:

برای مشاوره و سفارش عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ - ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

ورزش منظم و حفظ وزن مناسب:

طبق تحقیقات انجام شده افرادی که اضافه وزن دارند بیشتر از افراد دیگر به پروستات دچار می‌شوند. مردانی که شاخص توده بدنی (BMI) بالاتری دارند احتمال بیشتری برای مبتلا شدن به سرطان پروستات دارند. از طرفی ورزش کردن باعث سوخت چربی‌های اضافه و تناسب اندام می‌شود. به همین خاطر افرادی که بیشتر ورزش می‌کنند، سیستم ایمنی مقاوم‌تری نسبت به دیگر افراد دارند و امکان مبتلا شدن به سرطان پروستات در آنها کمتر است. وزش مرتب و منظم نباید ترک شود.

اجتناب از استعمال دخانیات و مشروبات الکلی:

عدم استفاده از سیگار، دخانیات، کافئین، مشروبات الکلی ریسک مبتلا شدن به سرطان پروستات را به شدت پایین تر می‌آورد. طبق بررسی کارشناسان افرادی که از دخانیات و مشروبات استفاده نمی‌کنند، کمتر از مابقی افراد به پروستات دچار می‌شوند.

حفظ منظم فعالیت جنسی

طبق بررسی‌ها تعداد افرادی که فعالیت جنسی کمتری دارند در بین کسانی که به سرطان پروستات دچار شده اند بسیار زیادتر از مابقی افرادی است که رابطه جنسی مرتب و منظم دارند. متخصصان اعلام کرده اند نعوظ و رابطه جنسی باعث خروج مواد سمی و ترکیبات التهاب آور از بدن می‌شود.

آزمایش و چکاپ منظم

چکاپ گرفتن و معاینات دوره‌ای مخصوصاً برای افرادی که سن بالا دارند و مخصوصاً برای افرادی که سابقه ی مبتلا شدن به پروستات در خانواده پدر و... دارند الزامی است و یکی از روش‌های مطمئن برای پیشگیری از رشد پروستات است.

درمان پروستات خانگی

رژیم غذایی برای جلوگیری از سرطان پروستات

رژیم غذایی یکی از عوامل مهم پیش گیری و درمان بسیار از بیماری ها است. در قدم خبری از عمل های جراحی، داروهای شیمیایی نبوده است. پدران و اجداد ما ایرانی ها از طریق طب سنتی، مصرف مواد غذایی مناسب و ورزش خود را ایمن از بروز مریضی ها و بیماری ها سرطان ها می کرده اند.

برای مشاوره و سفارش عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ - ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

استفاده انواع کلم مثل گل کلم، کلم بروکسل، کلم بروکلی، گل پیچ، اسفناج به شدت برای درمان خانگی پروستات و پیشگیری از پروستات مؤثر است. استفاده از میوه های قرمز مثل گوجه فرنگی، هندوانه و مصرف روزانه آن برای درمان و پیشگیری از پروستات عالی است. هر چه قرمزی این میوه ها بیشتر باشد، بهتر است.

توصیه می شود روزانه حداقل ۱۵ دقیقه به طور مستقیم زیر نور آفتاب قرار بگیرید. نور آفتاب یکی از منابع غنی ویتامین D است که مانع ابتلا به سرطان پروستات می‌شود.

اما استفاده از مواد غذایی حاوی روغن D هم مثل روغن جگر ماهی، ماهی سالمون، قارچ خشک شده هم بسیار مفید است. استفاده از دانه‌های سویا، نخود، لوبیا، عدس، شیر و ماست، نان سویا هم برای پیشگیری از رشد پروستات مناسب است.

معرفی بهترین عصاره برای درمان خانگی پروستات

روش درمان خانگی پروستات

استفاده عصاره گیاهان برای درمان خانگی پروستات بسیار مفید است. طبق تحقیقات و کاوش‌های محققان عصاره شش گیاه فران هیچ گونه عوارض جانبی نداشته و بهبود و درمان پروستات را تسریع می‌کند. عصاره شش گیاه فران موثر در بهبود بزرگی و تورم پروستات با بهره گیری از بهترین و موثرترین گیاهان طب سنتی و طبیعی و فرمولاسیون منحصر به فرد در لابراتوار شرکت نوشین شهد فرموله گردیده است.

مجموعه مواد موثره گیاهان موجود در عصاره فران موجب بهبود التهاب و اسپاسم پروستات شده و بدین ترتیب علائم ادراری ناشی از بزرگی خوش خیم پروستات را برطرف ساخته و دفع ادرار را بهتر می نماید. نتایج به دست آمده از مصرف ترکیب گیاهی فران اثر بخشی بسیار موثر آن را در رفع تورم و بزرگی پروستات نشان داده است.

 تکرر ادرار، بیدار شدن از خواب در شب برای دفع ادرار از شایع‌ترین مشکلاتی است که بسیاری از مردان بالای ۴۰ سال آن را تجربه کرده و می‌کنند، علت این مشکلات بزرگ‌شدن پروستات است. بزرگ شدن پروستات منجر به ایجاد مشکلاتی مانند مشکل در شروع ادرار کردن، احساس تخلیه نشدن کامل مثانه،  قطره قطره آمدن ادرار و کاهش قطر و فشار جریان ادرار و برخی مشکلات جنسی مانند اختلال در نعوظ می شود.

برای مشاوره و سفارش عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ - ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

سخن آخر

شما می توانید عصاره شش گیاه فران را در هر ساعت از شبانه روز در سایت فرطب سفارش دهید. ضمن اینکه می توانید به صورت شبانه روز با کارشناسان فرطب در ارتباط باشید تا پاسخگویی ابهامات و سؤالات شما باشند. ما در این مقاله به طور کامل به بررسی موضوع درمان خانگی پروستات ، پرداخته ایم و همچنین بهترین عصاره ای که میتواند تا حد خیلی زیادی کمک به درمان پروستات شما کند هم معرفی کردیم و میتوانید از طریق راه های زیر با کارخانه ارتباط بر قرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید .

برای مشاوره و سفارش عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ - ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.