پدر بازاریابی نوین، فیلیپ کاتلر، شیوه‌ای نو در نوشتن کتاب ایجاد کرده است:

کاتلر در حال حاضر ایده‌ای نو و ارزشمند را برای ترویج بازاریابی کاربردی در جهان پیش می‌برد. او کتاب جدید خود را همراه با تیم کاتلر ایمپکت، به نام «بایسته‌های بازاریابی امروز» با عنوان انگلیسی

“Essentials Of Modern Marketing” برای هر کشور به صورت اختصاصی نگارش و منتشر می‌کند تا فرصت جهانی شدن را برای شرکت‌های بیش‌تری به‌وجود ‌آورد. این فرصت هم‌اکنون برای شرکت‌های ایرانی نیز فراهم شده است و آنها می‌توانند در مهم و ماندگارترین کتاب بازاریابی جهان حضور داشته باشند.

فیلیپ کاتلر باور دارد با گسترش بازاریابی در جوامع، جهان جای بهتری برای زندگی کردن خواهد بود؛ چرا که جوهره بازاریابی کشف نیازهای جامعه و پیدا کردن راه‌حل برای آن نیازها است و به همین دلیل هم از سال ۲۰۱۱ در تلاش است تا آموزه‌های بازاریابی را برای بیشتر افراد جامعه در دسترس قرار داده و ترویج دهد.

فیلیپ کاتلر با برگزاری اجلاس جهانی بازاریابی «Word Marketing Summit» ثابت کرد باورهایش را فراتر از شعار پیش می‌برد. این رویداد جهانی در سال ۲۰۲۰ به صورت آنلاین برگزار شد و کشورهای فارسی زبان با همکاری موسسه معنا توانستند امکان حضور در آن را بدست آورند.

حال موسسه توسعه مدیریت و فن معنا به عنوان همکار کاتلر ایمپکت در کشورهای فارسی زبان، امکان حضور شرکت‌های ایرانی در کتاب جدید کاتلر را فراهم کرده است. حداکثر صد شرکت‌ ایرانی در صورت داشتن شرایط مورد نظر تیم کاتلر ایمپکت، می‌توانند همگام با برترین شرکت‌های دنیا در نسخه فارسی کتاب «بایسته‌های بازاریابی امروز» به عنوان کیس موفق بررسی و معرفی شوند. 

شرکت‌های موفق و برجسته ایرانی می‌توانند برای اطلاعات بیش‌تر از جمله معیارهای کاتلر ایمپکت برای حضور شرکت‌ها در کتاب، به سایت زیر مراجعه کنند: 

https:/plus.imtd.ir/eomm 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.