شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۱۰۰ دنیای اقتصاد

اخبار فرهنگ و هنر - روزنامه شماره ۶۱۰۰

  • پرواز ابدی پری

    دنیای اقتصاد: پری صابری، بانوی تئاتر ایران، پس از آخرین حضور در خانه محبوبش تالار وحدت یا همان رودکی سابق، رهسپار خانه ابدی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا شد.
  • بداهه‌نوازی علی قمصری با نوازندگان برجسته بین‌المللی

    دنیای اقتصاد: کنسرت مشترک علی قمصری با نصیر شمه، نوازنده مطرح عراقی، شنبه ۳۱شهریور (۲۱ سپتامبر) در شهر برلین و در سالن pierre bouleza برگزار می‌شود.
  • اجرای مجدد «مبارک و خاتون پرده نشین» در سنگلج

    دنیای اقتصاد: نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» نوشته داود فتحعلی‌بیگی به کارگردانی علی طربی از فردا یکشنبه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود. در خلاصه داستان این نمایش که پیش از این خرداد و تیر روی صحنه رفته بود، آمده است: قوام‌الدین که می‌خواهد به سفر حج برود تمام امورات زندگی‌اش را به برادر کوچکتر می‌سپارد، از آنجایی که برادر او نااهل است به او خیانت می‌کند. مهدی وثوقی، علی طربی، علی باهری، زکیه سیف، محمدرضا صفری، محمدمحسن شفیعی، مریم مهریان و حسین اسدی از بازیگران این نمایش هستند. علاقه‌مندان برای تماشای نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» تا ۲۱ مهر فرصت دارند هر شب ساعت ۲۰ به تماشاخانه سنگلج مراجعه کنند.
  • «استاد» روی پرده سینماها

    دنیای اقتصاد: فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی از چهارشنبه ۴ مهرماه در سینماهای کشور اکران می‌شود. این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد با برداشت آزادی از نمایش نامه «اولئانا» اثر دیوید ممت ساخته شده و حسن معجونی نقش متفاوتی را درآن ایفا کرده است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر