وی همچنین به امکان خردشدن اوراق تا میزان یکصد‌هزار‌تومان بدون محدودیت و نیز امکان استفاده از اوراق گام در خرید ارز از بانک‌مرکزی اشاره و این درخواست را مطرح کرد که اتاق تهران و کمیسیون اقتصاد سلامت این اتاق، فهرستی از زنجیره بالادست و پایین‌‌‌‌‌‌‌‌دست حوزه دارو و تجهیزات پزشکی را برای به‌‌‌‌‌‌‌‌کارگیری مدل تامین‌مالی زنجیره‌‌‌‌‌‌‌‌ای از طریق اوراق گام، به بانک‌مرکزی ارائه دهند.

در ادامه این نشست، رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران طی سخنانی، یادآور شد که به‌منظور پذیرش این اوراق از سوی فعالان بخش خصوصی، باید بانک‌مرکزی گشایش اعتبار اسنادی توسط این اوراق را بپذیرد. محمود نجفی‌‌‌‌‌‌‌‌عرب با اشاره به طرح دارویار و حجم منابع مالی موردنیاز این طرح که از سوی دولت باید به بازار تزریق شود، این پیشنهاد را مطرح کرد که منابع طرح دارویار از طریق اوراق گام تامین شود و خزانه صادر‌کننده این اوراق و بانک‌های دولتی نیز تضامین لازم برای آن را اعمال کنند. وی نسبت به استفاده از این مدل تامین‌مالی به‌صورت آزمایشی در بیمه‌‌‌‌‌‌‌‌های پایه و سازمان تامین‌اجتماعی تاکید کرد.

ناصر ریاحی، عضو هیات‌رئیسه اتاق تهران نیز این پیشنهاد را مطرح کرد که بانک‌مرکزی اوراق گام را با هر سررسیدی، از سوی فعالان اقتصادی حوزه دارو بپذیرد و به‌جای آن ارز بدهد. در ادامه و پس از تبادل‌‌‌‌‌‌‌‌نظر بیشتر پیرامون طرح تامین‌مالی زنجیره‌‌‌‌‌‌‌‌ای در صنعت دارو و تجهیزات پزشکی، مدیرکل اداره تامین‌مالی زنجیره تولید بانک‌مرکزی نسبت به اجرا و پیاده‌‌‌‌‌‌‌‌سازی این مدل به‌صورت پایلوت با برخی شرکت‌های پخش دارو اعلام آمادگی کرد که مورد توافق مدیران انجمن پخش دارو و فعالان اقتصادی حاضر در این جلسه نیز قرار گرفت.