در این برنامه ۵۰ تیم که شرایط لازم را برای تامین مالی جمعی دارند، حضور خواهند داشت. در هر قسمت از برنامه دو تیم طرح‌‌‌های خود را به سه متخصص برجسته در حوزه اقتصاد، مدیریت، کارآفرینی و... ارائه می‌‌‌دهند. در نهایت، تیم‌‌‌های برتر موفق به دریافت مجوز برای راه‌‌‌اندازی پویش تامین مالی جمعی روی سکوی تامین‌‌‌ مالی جمعی کارن‌‌‌کراد خواهند شد. کارن‌‌‌کراد به عنوان سکوی تامین مالی این برنامه تاکنون توانسته است ۶۹ پویش موفق را به اتمام برساند و با جذب بیش از ۸۵۸۶ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی، به طور میانگین ۴۲‌درصد سود سالانه به آنها ارائه دهد. افراد با سرمایه‌گذاری حداقل ۵۰۰‌هزار تومانی در طرح‌‌‌های منتخب، می‌توانند در سود آن طرح‌‌‌ها سهیم شده و به رونق کسب و کارها کمک کنند.

یکی از اهداف اصلی کارمانی، معرفی و ترویج ابزار تامین مالی جمعی به عنوان ابزاری نوین برای تامین سرمایه‌‌‌ در گردش کسب و کارهاست. سازندگان این برنامه امیدوارند با استفاده از قدرت رسانه، این روش از تامین مالی را به طور گسترده‌‌‌تری به جامعه معرفی کنند. کارمانی با اطلاع‌رسانی به سرمایه‌گذاران و ایجاد فراخوان برای سرمایه‌‌‌پذیران در سراسر کشور، به دنبال گسترش جغرافیایی کرادفاندینگ در ایران است. تاکنون، تامین مالی جمعی بیشتر در حوزه‌‌‌های صنعتی و بازرگانی، خصوصا برای شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان کاربرد داشته است. کارمانی قصد دارد در کنار حوزه‌‌‌های اشاره‌‌‌شده، با استفاده از این ابزار نوین سرمایه‌گذاری، برای تامین مالی شرکت‌های خلاق و شرکت‌های خدمت‌‌‌محور تنوع بیشتری به این روش تامین مالی بدهد.

سقف تامین مالی جمعی در این برنامه برای هر طرح مبلغ ۲۵میلیارد تومان است. این برنامه با جذب سرمایه‌‌‌های حقیقی و حقوقی، امکان توسعه و پیشرفت کسب و کارهای متعدد و مشارکت مردمی در تولید را فراهم می‌‌‌‌‌‌سازد. کارمانی با شعار تماشای این برنامه به سود شماست، نویدبخش تحولات جدیدی در عرصه کارآفرینی، تامین مالی و سرمایه‌گذاری در ایران است. این برنامه با ایجاد فرصتی برای جذب سرمایه‌‌‌های مردمی، می‌تواند به رشد و شکوفایی کسب و کارها در کشور کمک کند.  تماشای این برنامه، از طریق وب‌سایت‌‌‌ فیلیمو امکان‌‌‌پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سرمایه‌گذاری در طرح‌‌‌های منتخب به وب‌سایت کارمانی به آدرس kaarmoney.com مراجعه فرمایید.