خودرویی که کسی فکر نمی‌کرد، ناگهان محبوب بازار شد+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، سورن پلاس بنزینی در پایان هفته اول مهر ۱۴۰۳ ناگهان در بازار محبوب شد و با رشد قیمتی نزدیک به ۳.۵ درصدی در صدر جدول افزایش قیمت قرار گرفت. سورن پلاس بنزینی با موتور XU۷P هفته پایانی شهریور امسال را با قیمت حدود ۶۰۰ میلیون تومانی به پایان برد اما طی یک هفته رشدی حول و حوش ۲۰ میلیون تومانی را به خود دید تا با قیمت نزدیک به ۶۲۰ میلیون تومان در بازار داد و ستد شود. اما تنها سورن پلاس بنزینی نبود که فروشندگان خود را در بازار خوشحال کرد.

photo_2024-09-27_13-46-38

شاهین با گیربکس دستی بعد از سورن پلاس بنزینی با موتور XU۷P در چایگاه دوم بیشترین رشد قیمت در پایان اولین هفته از اولین ماه پاییز قرار گرفت. قیمت شاهین با گیربکس دستی طی یک هفته بیش از دو درصد افزایش یافت. این محصول خودروسازی سایپا در باره زمانی مورد بررسی، رشد حدود ۱۵ میلیون تومانی را تجربه کرد. به گزارش اقتصادنیوز، مشتریان در پایان هفته اول مهر سال جاری برای در اختیار گرفتن این خودرو باید حساب‌های خود را پیش از رفتن به بازار حول و حوش ۷۱۵ میلیون تومان شارژ می‌کردند.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «جولان فروشندگان این خودروها در بازار؛ محصولی که ناگهان محبوب شد+ جدول» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.