قالیباف در خوزستان: جوانی‌ام را در این سرزمین بودم و در این شهر و در خرمشهر زیر توپ زندگی کردم

محمدباقر قالیباف سه شنبه شب در جمع هواداران خود در مصلای اهواز اظهار کرد: قبل از هر چیز امروز که روز عید غدیر و دهه امامت و ولایت است را به شما مردم شهید پرور خوزستان عرض می گویم. به سهم خودم قدردانی می‌کنم که در این وقت از شب از استقبال شما مردان و زنان خوزستان که تا این موقع از شب در مصلای اهواز حضور دارید.

خبر مرتبط
قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است/به عهدم با مردم تا پایان ادامه می‌دهم+فیلم

کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: کناره‌گیری من شایعه است.

وی با بیان اینکه من خودم را متعلق به خوزستان می دانم، من همه جوانی ام را در این سرزمین بودم و در این شهر و در خرمشهر زیر توپ زندگی کردم، افزود: این سرزمینی است که حضرت امام فرمودند: «خوزستان دین خود را به ایران و اسلام ادا کرده است». خوزستان شهدای بزرگی تقدیم کشور کرده است شهید علی هاشمی که هم رزم و رفیق ما بود، یکی از این شهدای گرانقدر است. شهید بقایی، شهید دقایقی، شهید جهان آرا و همه شهدای این سرزمین که بیش از ۱۴ هزار شهید هستند. این استان جایی است که همه ایران در این سرزمین شهید دادند و به این استان علاقمند هستند.

قالیباف عنوان کرد: انتخابات براساس قانون اساسی مهم‌ترین جایی است و ثمره شهدا و انقلاب و امام ما این است که مردم بر سرنوشت خود حاکم هستند. در روز جمعه ما می‌خواهیم مهمترین و عالی‌ترین مسؤول اجرایی را انتخاب کنیم، اگر تحول، تغییرات و حل مشکلات را می‌خواهیم باید هم در مشارکت و هم در انتخاب باید مورد توجه باشد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید بتوانیم بعد از شهادت شهید رئیسی بر مشکلات کشور به فضل الهی مسلط شویم و بتوانیم اینها را حل و فصل کنیم. باید به گونه‌ای عمل کنیم که این‌هایی که دهه قبل مشکل اقتصادی وارد کردند، دوباره تکرار نشوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.