کنایه تند قالیباف به دولت روحانی در تبریز/چرا برجام را رها نکردید؟

محمدباقر قالیباف عصر سه شنبه در دیدار با مردم تبریز گفت: یاد شهدای این سرزمین شهید قاضی طباطبایی، شهید مدنی و شهید آیت الله آل هاشم و همچنین یاد شهدای پرواز اردیبهشت را گرامی می‌داریم.

خبر مرتبط
گزارش آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 1403/ آخرین دستاویز قاضی زاده و زاکانی علیه پزشکیان/ خاطره تلخ قالیباف در مناظره 92 زنده شد!

آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به موضوع اقتصادی با محوریت کارآمدسازی دولت اختصاص داشته است و شش نامزد برنامه های خود را در راستای تحقق این موضوع مطرح کردند.

وی ادامه داد: اگر امروز می‌گویم آذربایجان قهرمان و تبریز قهرمان بخاطر این است که با پوست و گوشت واستخوان در دوران دفاع مقدس جانفشانی جوانان این سرزمین قهرمان را برای دفاع از ایران دیدم.

وی افزود: من اینجا با شما پیمان میبندم که راه خدمت و پیشرفت ایران اسلامی و راه شهیدان باکری، یاغچیان و هر شهید از خاک این سرزمین را با حول القوه الهی ادامه خواهم داد.

قالیباف خاطرنشان کرد: ما تبریز و آذربایجان شرقی را اینگونه می‌شناسیم که از هر جهت به ویژه شعر و دانش پیشگام بوده و اوج آن استاد شهریار است.

وی گفت: همیشه اینگونه بوده است که آذربایجان، سرزمین اولین‌ها بوده و اینجا همیشه اینگونه بوده که در دفاع از ایران عزیزمان پیشتاز بوده است.

وی اضافه کرد: پس از این حادثه تلخ که دوستان شهید ما از بین ما رخت بستند و رفتند، امروز با انتخابات روبه رو هستیم؛ انتخابات تنها راهی است که مردم با سرنوشت انقلاب در آن روبه رو هستند.

قالیباف گفت: در جمعه پیش رو شما ملت باید تصمیم بزرگی برای آینده ایران و ادای دینمان به شهدایی که برای سرزمینمان زحمت کشیدند، بگیرید.

وی تاکید کرد: ما باید مسیر شهید رئیسی را ادامه بدهیم در این مسیر گام‌های نیمه کاره باقی مانده که این شهید نتوانست آن را تمام کند و ما باید آن را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق دیدیم که با تصمیم شجاعانه و مدبرانه فرمانده کل قوا و امام خامنه‌ای گرفته شد، بیش از ۲۸۵ موشک و پهپاد از انواع مختلف به سمت دشمن پرتاب شد و رسانه‌های غربی نشان دادند که موشک‌ها از روی مسجد الاقصی عبور کردند و در مهم‌ترین پایگاه هوایی دشمن فرود آمدند که موفقیت بزرگی بود.

قالیباف اذعان داشت: امروز در برنامه‌های انتخاباتی بوی حرف‌هایی می‌آید که می‌خواهند کشور را به سالیانی برگردانند که کشور دچار رکود بود و همه چیز را به تحریم‌ها گره می‌زدند.

وی گفت: دولت جناب روحانی گفتند به ما دو هفته فرصت دهید شد؛ سه هفته چهار هفته

کشور رفت در یک حالت بلاتکلیفی امروز می‌شنویم که می‌گویند نگذاشند نفت بفروشیم نگذاشتند و واکسن وارد کنیم اگر نگذاشتند چرا برجام را رها نکردید؟

وی ادامه داد: تا ۱۰ سال آینده دومین پایتخت اقتصادی کشور را در سواحل عمان و دریای هند برپا خواهم کرد.

وی گفت: قول می‌دهم که مردم تبریز و آذربایجان اولین باشند؛ شما در پایه گذاری پایتخت اقتصاد پیشتازید و در تحول عظیم در صنعت و اقتصاد هم پیشرو باشید.

وی یادآور شد: دریاچه ارومیه مسئله اساسی هست و هر کاری باید انجام دهیم تا دریاچه پایدار بماند با کمک هم این درایت را خواهیم داشت تا از مشکلات خشک شدن دریاچه ارومیه پیشگیری کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.