تکرار کنایه‌های قالیباف به ستاد انتخاباتی پزشکیان/عصبانیت کاندیدای انتخاباتی از 3 دولت پیشین

محمدباقر قالیباف در چهارمین مناظره انتخاباتی در شبکه یک سیما گفت: برای ما مشخص شد که اعضای ستاد پزشکیان همان ستاد اقای روحانی است. این ترکیب ستاد پزشکیان یعنی بازگشت به دهه نود. دو مرتبه برگردیم به رشد زیر ۱ درصد؛ نقدینگی ۲۶ برابر؛ تنشهای بین قوا؛ اختلافات بین مردم؛ تنشهای بین رهبری و بعضی موضوعات دیگر. یعنی شکاف بیشتر بین مردم و دولت. یعنی دومرتبه اخلال صورت بگیرد در حکمرانی کشور.

وی گفت: آیا واقعا سزاوار است در این مسیر حرکت کنیم؟ اتفاقات دو سه روز اخیر گواهی بر حرفهای ماست.

قالیباف گفت: مردم حتما طوری تصمیم خواهند گرفت که به عقب برنگردیم. با این ستاد پزشکیان به تنش و اختلاف دولت و رهبری بر می گردیم. مطمئنم مردم عزیز ما اینطور تصمیم میگیرند که رو به جلو برویم و رویای ایران بزرگ را بسازیم. همانطور که حسرت حوزه دفاعی ما را همه می خورند در حوزه اقتصادی هم همینطور باشد.
 
وی ادامه داد: امروز ما دغدغه‌ای جز مردم نباید داشته باشیم.  ما نمیتوانیم مسیری طی کنیم که کشور دچار تنش و مشکلات شود. امروز همه باید کنار هم باشیم، دست به دست هم بدهیم.

قالیباف گفت: ۱۲ سال توفیق خدمت در شهرداری داشتم؛ هر سه دولت با من مخالف بودند و به من کمک نکردند؛ در یک جلسه دولت من را دعوت نکردند، حتی مصوبات مجلس را در حمایت بودجه شهرداری عمل نکردند؛ ولی ما با تلاش، با کار، با تکیه به شما مردم و با کارآفرینان جامعه و جوانان خلاق و پای کار، با این که چپ و راست نکردیم و این گروه آن گروه نکردیم، شیعه سنی نکردیم، قومیت نکردیم، هر که قوی و امین بود بر اساس شایسته گزینی احترام کردیم. به نخبگان احترام کردیم و بدون تصمیم سازی آنها تصمیم نگرفتیم. نتیجه چه شد؟ این شد که دیدید در ۱۲ سال تهران جدید ساخته شد.

وی گفت: بهانه نگرفتیم که پول نداریم؛  مدیر قوی یعنی قدرت اجماع؛ مدیر قوی درخواست اختیار نباید بکند.

قالیباف ادامه داد: به طور روشن می کنم اگر شما من را انتخاب کنید، بدون هیچ بهانه ای آرزوهای این کشور را چه در رویای رشد اقتصادی و چه در مشکلات جاری شما، آینده را مناسب و پریشانی را از شما دور و افق روشن را با رشد اقتصادی و پایتخت اقتصادی ایران درست می کنم. جوری که به گذشته خود افتخار کنیم. راه شهدا و امام شهدا را بر اساس دغدغه مردم و سیاستهای مقام معظم رهبری پیش می بریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.