خبر خوش برای مستاجران/ در این محله تهران دنبال خانه بگردید+ جدول

میزان تقاضای بازار رهن و اجاره مسکن در منطقه ۱۲ طبق گفته واسطه‌گران ملکی، نسبت به سال گذشته کاهش یافته و  بیشتر مستاجران تمایل به تمدید قرارداد و در صورت لازم به همراه متمم‌های جدید دارند.

به گفته وی، رهن و اجاره در این منطقه نسبت به سال گذشته تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته و برای مثال واحدی  با ۱۴۵ متری و دارای دو خواب۹۰۰ میلیون تومان رهن کامل تعیین شده بود هم‌اکنون با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می‌شود.

آنطور که یک مشاور ملکی در دروازه‌شمیران می‌گوید، برای رهن کامل واحدی ۸۰ متری و با امکانات در این محله، دست‌کم باید ۷۰۰ میلیون تومان بودجه داشت.

خبر مرتبط
سقف افزایش اجاره مسکن در تهران مشخص شد

محمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران امروز از تصویب افزایش ۲۶ درصدی اجاره مسکن در شهر تهران در جلسه شورای مسکن استان خبر داد.

در محله ایران، رهن کامل واحدی ۷۰ متری و ۲۰ سال ساخت، ۶۳۰ میلیون تومان و در حوالی میدان شهدا، رهن کامل واحدی ۷۵ متری و ۱۳ سال ساخت، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

در بهارستان، برای رهن آپارتمانی ۷۰متری و ۶ سال ساخت، ۶۰۰ میلیون تومان و اجاره آن، ۱۰ میلیون تومان و در محله دروازه شمیران، برای واحدی ۷۵ متری و ۲۵ سال ساخت، ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۲ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است

photo_2024-06-09_15-59-47

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.