معامله‌گران روز دوشنبه را روز با ناصر کنعانی اسم‌ گذاشتند

 در این مطلب آمده است: دلار نه کوتاه می‌آید نه زور بالا رفتن دارد/ سکه در شکستن خط روند کماکان ناکام بوده/ معامله‌گران روز دوشنبه را روز با ناصر کنعانی اسم‌ گذاشتند/ سهم انس و‌ دلار در نوسان سکه چقدر است؟

به گزارش اکوایران، دلار نه عقب کشیده و نه جانی دارد که پیشروی کند؛ این جمله توصیف معامله‌گران از حال و روز این روزهای  بازار ارز  است.  قیمت دلار  بعد از اربعین یعنی از 15 شهریور وارد کانال 49 هزار تومان شده و بین 49 هزار و 200 تومان تا 49 هزار و 600 تومان در نوسان بوده است.

یک بار بخاطر تبادل زندانیان از پایین خارج شده و دوباره برگشته به همین محدوده. معامله‌گران این روزها بیشتر دنبال این هستند تا ببینند روند انس  طلای جهانی  چطور است تا بر اساس آن پوزیشن سکه و طلای داخلی بگیرند. با توجه به ریزش هفته قبل انس و به طبع آن کاهش طلای آبشده و سکه، بیشتر معامله‌گران تصورشان این بود که انس به کف خورده است و دولت آمریکا هم تعطیل می‌شود و این روند برمی‌گردد. اما نه دولت آمریکا تعطیل شد و نه دوشنبه انس افزایش داشت. معامله‌گران می‌گویند با آن استدلال اشتباه، بیشتر فعالان بازار انس دوشنبه کال مارجین شدند. 

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر«بررسی سهم قیمت طلای جهانی و دلار بر نوسانات سکه» بخوانید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.