شیوه ای که در پرداخت تسهیلات از طرف بانک‌ها نیز رایج است. در این شرایط، باید با مبلغ چشم گیر سرمایه گذاری کرد و برای مدتی مشخص از سپرده خود برداشت نکرد. به عبارتی امکان سرمایه گذاری برای کسانی که بر اساس یک برنامه مالی قصد ذخیره‌سازی تدریجی به شیوه قلک را دارند مهیا نیست.

در طرح بانک آینده که با عنوان سپرده آینده‌ساز ارائه شده، این امکان فراهم شده است. مشتری بانک این امکان را دارد که سرمایه گذاری را به تدریج و بر اساس توانایی مالی خود انجام بدهد. یک نوع سرمایه گذاری قسطی که بر اساس آن، میتوان به‌طور ماهیانه مبلغی را برای خود یا دیگران، در این سپرده سرمایه‌گذاری کرد.

بانک آینده

در واقع، آینده ساز یک سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ساله منعطف است که علاوه بر مزایای سپرده‌های بلندمدت، برخی امکانات سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی از جمله امکان واریز و برداشت از حساب طی دوره سپرده‌گذاری را هم دارد. همچنین، به منظور افزایش بازده سرمایه گذاری به ویژه برای کسانی که قصد یا نیازی برای استفاده از سود علی الحساب ماهانه ندارند، این امکان فراهم است که  این مبالغ، مجددا وارد چرخه سرمایه گذاری شوند تا در پایان قرارداد سرمایه گذاری در بانک، حداکثر بازدهی علی‌الحساب ممکن محقق شود.

در آینده ساز، مشتری بر اساس شرایط مالی اش در دوران سرمایه گذاری، میتواند تصمیم بگیرد، چون امکان برداشت ماهیانه‌ سود و برداشت از اصل سپرده، بدون هرگونه محدودیتی فراهم است و با گذشت یک ماه از افتتاح حساب، با تعلق نرخ سود، می توان از سپرده‌ت برداشت کرد و یا حساب را به طور کامل بست.

بانک برای مشتریان این حساب، امکانات تعاملی ویژه ای در نظر گرفته است. مشتری می تواند این حساب را با قابلیت سرمایه گذاری خودکار سودهای واریزی ماهیانه افتتاح کند. امکان واریز و افزایش موجودی در دوره سرمایه گذاری وجود دارد و مشتری می تواند تعیین کند که مبلغی به صورت خودکار در فواصل زمانی معین، از حساب‌‌های مختلف او برداشت و به حساب آینده ساز خود یا هریک از افرادی که معرفی میکند، واریز شود. با این شیوه، امکان افتتاح حساب مشترک با پدر،مادر،همسر و فرزندان یا هرکس دیگر که دارای شرایط قانونی باشد مهیا است. حتی موسسه های خیریه میتوانند از امکان واریز خودکار به حساب های دیگر، برای سرمایه گذاری تدریجی در حساب مددجویانشان استفاده کنند یا از خیرین بخواهند به این حساب ها و با این تعریف، کمک های آینده ساز خود را واریز کنند.

هم‌چنین با افتتاح حساب آینده ساز، می‌توان از مزایای ویژه این حساب مانند بیمه های اهدایی بانک به صاحبان حساب بهره مند شد.

امکان افتتاح حساب آینده ساز در تمامی شعب بانک آینده و همچنین به صورت غیرحضوری با مراجعه به سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده امکان پذیر است. برای واریز و افزایش موجودی، علاوه بر مراجعه حضوری به شعب، از طریق کانالهای غیرحضوری همچون واریز به حساب از طریق دستگاه های خودپرداز بانک آینده، پیشخوان مجازی، اینترنت‌‌بانک، سامانه کیلید، تلفن بانک، پایا و ساتنا امکان‌پذیر است.

آینده تان را با حساب آینده ساز، به تدریج بسازید. آینده ای که برای همه است.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنیید

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.