حضور تیگو 8 پرو مکس در «بریکس »

حمل‌‌‌ونقل در رویدادهای بین‌المللی نقش بسزایی دارد و ارائه وسیله نقلیه رسمی و لوکس به نمایندگان ارشد و مهمانان این نشست‌‌‌ها باعث تضمین انتقال مطمئن آنها به مقصد می‌شود. برای بهبود کیفیت حمل‌‌‌ونقل در نشست BRICS، تیگو ۸ پرو مکس به عنوان خودروی منتخب در میان سران کشورهای حاضر در این اجلاس برگزیده شد.

ویژگی‌‌‌های اصلی تیگو ۸ پرو مکس

خودروی تیگو ۸ پرو مکس برای نشست BRICS، به‌‌‌عنوان وسیله نقلیه رسمی این رویداد انتخاب شده است. تیگو۸ پرومکس با موتور توربو شارژ ۲ لیتری قوی‌‌‌ترین موتور در بازار آفریقای جنوبی شناخته می‌شود. این خودرو دارای ویژگی‌‌‌های منحصربه‌‌‌فردی است که حمل‌‌‌ونقل لوکس و ایمن در این رویداد جهانی را تضمین می‌کند. تیگو ۸ پرو مکس با صندلی‌‌‌های چرم، دریچه‌‌‌های مجزای تهویه‌‌ هوا برای هر سه ردیف صندلی، سیستم صوتی SONY که تجربه‌‌‌ای کم‌‌‌نظیر در دنیای صدا محسوب می‌شود و همچنین کنترل مداوم سرعت با کمک رادار است که حس لوکس بودن را به نمایندگان ارشد و مهمانان نشست BRICS ارائه می‌کند. افزون بر این موارد، تیگو ۸ پرو مکس دارای امکاناتی نظیر سیستم هشدار در صورت وجود مانع در اطراف خودرو برای افزایش ایمنی است.

در تاریخ ۱۸ اوت، تیگو ۸ پرو مکس در آفریقای جنوبی با همکاری وزارت‌‌‌های روابط بین‌المللی و حمل‌‌‌ونقل، به عنوان شریک رسمی در زمینه حمل‌ونقل این اجلاس انتخاب شد. این همکاری به منظور ارائه حمل‌‌‌ونقل لوکس به نمایندگان و مهمانان ارشد در این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود. به‌‌‌عنوان منتخب رسمی برای حمل‌ونقل سران کشورها، ۶۰ دستگاه تیگو ۸ پرو مکس به مهمانان این رویداد تحویل داده شده و این خودروها در نشست BRICS برای انتقال نمایندگان و مهمانان بین‌المللی در طول رویداد، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

حضور افراد مهم در مراسم اعلام این همکاری، از جمله معاون مدیرکل وزارت روابط بین‌المللی و همکاری (DIRCO)، مدیر مالی سازمان DIRCO، نماینده سفارت چین و نمایندگان ارشد از وزارت حمل‌‌‌ونقل، این مناسبت مهم را برجسته می‌کند. تیگو ۸ پرو مکس در قیاس با تیگو ۸ پرو به‌‌‌روزرسانی‌‌‌های جالبی را برای مشتریان شامل می‌شود. این خودرو در نمای جلویی لوکس‌‌‌تر به چشم می‌‌‌آید و طراحی جدید چراغ‌‌‌ها از دیگر تغییرات آن است. چراغ‌‌‌های عقب این خودرو نیز با سبک جدیدی طراحی شده‌‌‌ و یک نوار نور LED به عرض خودرو دیده می‌شود. همکاری

تیگو ۸ پرو مکس با نشست BRICS به عنوان شریک وسیله نقلیه رسمی رئیس‌‌‌جمهور نه‌تنها به ارتقای حمل‌‌‌ونقل لوکس و ایمن در رویداد بین‌المللی اهمیت می‌دهد، بلکه نقش خودروسازی را در توسعه ارتباطات بین‌المللی و توسعه تعاملات جهانی نیز پررنگ‌‌‌تر می‌کند. این تلاش‌‌‌ها در ارائه خودروهای لوکس و مجهز به فناوری‌‌‌های پیشرفته جهت ارتقای تجربه حمل‌‌‌ونقل در رویدادهای مهم، نشان‌‌‌دهنده توانایی‌‌‌های برجسته در خودروسازی است. این شراکت فرصتی مناسب برای بهبود تصویر برند و نمایش قابلیت‌‌‌های اصلی تیگو ۸ پرو مکس به تماشاگران علاقه‌‌‌مند به این صنعت جهانی فراهم می‌کند.