نماینده فرماندار در انتخابات نقش محوری در شعب اخذ رأی دارد

دنیای اقتصاد-خراسان شمالی: محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد ، در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار، اعضای نظارت و کاربران فناوری در شعب اخذ رای گفت: نمایندگان فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم و رعایت اصل بی طرفی و تسلط بر قانون در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

باقرپور تصریح کرد: تمام مجریان و عوامل انتخابات باید تعامل، هماهنگی و هم افزایی با عوامل هیأت نظارت و بازرسی داشته باشند تا انتخابات بدون نقص برگزار گردد.

وی گفت: در انتخاب نمایندگان فرماندار مهمترین معیار و ملاک برای ما بی طرفی بوده که با پایش افراد و استعلامات صورت گرفته این موضوع تا روز آخر رصد می شود و ادامه خواهد داشت.

فرماندار بجنورد با بیان اینکه نماینده فرماندار در انتخابات باید نقش محوری در شعب اخذ رأی داشته باشد، تاکید کرد: حفاظت از رأی مردم به عنوان حق الناس از وظایف نماینده فرماندار و عوامل اجرایی انتخابات است و نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی باید یک اشرافیت کامل بر مسائل شعب و افراد داشته باشد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان عنوان کرد: همه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم‌شده است و مجریان انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم به کار بسته‌اند و مهم‌ترین اولویت ستاد انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون است.

براساس این گزارش، جلسه آموزشی توجیهی نمایندگان فرماندار، اعضای نظارت و کاربران فناوری در شعب اخذ رأی با محوریت آشنایی با دستگاه‌های احراز هویت، نقش ناظرین و سامانه نظارتی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ،صبح امروز در محل سالن همایش دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد.