۴۵ هزار هکتار از اراضی ملی و اختلافی در کمیسیون بررسی و به نفع مردم رای صادره شده است

دنیای اقتصاد-خراسان شمالی: فرماندار بجنورد در این جلسه با اشاره به بررسی اراضی مورد اختلاف در کمیسیون ها و صدور رای اظهار داشت:  ۴۵هزار هکتار از اراضی ملی و اختلافی در کمیسیون بررسی و  به نفع مردم رای صادره شده است و در اختیار مردم قرار گرفته است و این مهم  در جهت تولید حوزه کشاورزی در خدمت کشاورزان قرار گرفته است.

باقرپور افزود: دولت مصمم است در جایی که حق به نفع مردم است با حمایت های قوه قضاییه در جهت احقاق حقوق عامه مردم حرکت کند.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به لزوم همکاری دهیاران و شوراهای شهرستان اظهار داشت : از تمام دهیاران، شوراها و کشاورزان به جهت همراهی برای سنددار شدن اراضی کشاورزی تشکر می نمایم و  درخواست داریم این مهم مورد توجه  قرار گیرد تا در یک بازه زمانی یکساله تمامی اراضی مورد اختلاف تعیین تکلیف گردند.

باقرپور با اشاره به فعالیت قراراگاه صدور سند ادامه داد : در این طرح حدودا ۱۰۰ هزار قطعه سند صادر می‌گردد و در شروع اولیه قرارگاه، در ۲۶ روستای حوزه شهرستان ۳۰۰۰ هزار قطعه زمین کشاورزی تعیین تکلیف شده است و تفاهم‌نامه ی ویژه بین قوه قضاییه، وزارت کشور، جهاد و عوامل دیگر منعقد شده و تمام موانع عدم صدور سند رفع گردیده است.