شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۸۱ دنیای اقتصاد

اخبار بنگاه های صنعتی و معدنی - روزنامه شماره ۶۰۸۱

  • «نه» به سوخت ارزان؛ نه به «قطع برق و گاز»

    دنیای‌اقتصاد: پنل تشکل‌های صنفی، عدم موفقیت و سرمایه اجتماعی محدود با حضور بهرام شکوری، رئیس انجمن سنگ ایران؛ زیبا یزدانی، دبیر انجمن سنگ ایران؛ غلام‌‌‌رضا‌‌‌ نازپرور، رئیس خانه معدن استان خراسان رضوی؛ محمد امیری، رئیس انجمن سنگ استان خراسان رضوی و احسان صلواتی‌‌‌فر، فعال صنعت سنگ در حاشیه سومین نمایشگاه بین‌‌‌المللی سنگ مشهد در غرفه گروه رسانه‌‌‌ای دنیای‌اقتصاد برگزار شد و چالش‌‌‌های صنعت سنگ مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست، شکوری با انتقاد از قطعی گاز و برق اعلام کرد که درخواست ما از دولت این است که ما را با دنیا هم‌‌‌وزن کنند؛ سوخت ارزان ندهند اما برق و گاز را هم قطع نکنند.
  • تشریح دستاوردهای پالایشگاه نفت تهران

    محسن ایرانزاد در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با جمعی از نمایندگان رسانه‌های خبری در محل پالایشگاه نفت تهران برگزار شد به تشریح عملکرد این پالایشگاه پرداخت و از دستاوردها و برنامه‌های آتی این پالایشگاه به‌ویژه در حوزه بهبود کیفیت فرآورده‌های نفتی و ارتقای سطح زیست محیطی و همچنین اهمیت توسعه پایدار و مسوولیت‌های اجتماعی این شرکت سخن گفت. مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در خصوص پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه نفت تهران گفت: این پروژه تاکنون ۸۶‌درصد پیشرفت داشته است و تا سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری خواهد رسید .وی تاکید کرد: تلاش داریم مقدار پیچیدگی پالایشگاه تهران را تا سال ۱۴۱۰ به ۱۲ برسانیم.
  • دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۱۵ توسط جهان‌‌‌فولاد سیرجان

    شرکت جهان‌‌‌فولاد سیرجان در دستاوردی دیگر برای تحقق استانداردهای بین‌‌‌المللی و به‌روز دنیا، موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۱۵ شد. این موفقیت طی برنامه یک‌‌‌ساله علمی و مدون براساس سیاست‌‌‌های کلان مدیریتی و تعهد شرکت جهان‌‌‌فولاد به ارتقای مداوم چرخه دانش فنی و تخصصی کارکنان در راستای استفاده حداکثری از استعدادهای نیروی انسانی و در نتیجه نیل به رشد و بهبود عملکرد سازمانی حاصل آمد. شرکت جهان‌‌‌فولاد سیرجان با پیاده‌‌‌سازی، اجرا، ارزیابی و ممیزی نظام جامع مدیریت شایستگی و توسعه فردی استعدادها، مطابق پیشرفته‌‌‌ترین الگوهای جهانی و منطبق بر آخرین نسخه استاندارد، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد اثربخشی آموزش در سازمان‌‌‌ها شد. با تلاش و همت مدیران و کارکنان شرکت جهان‌‌‌فولاد سیرجان، اولین رکورد ماهانه تولید آهن اسفنجی به میزان ۶۶ هزار و ۳۲۴ تن، معادل ۷۰ درصد ظرفیت اسمی کارخانه احیا شماره ۲ به ثبت رسید. این موفقیت جدید که در سایه الطاف الهی حاصل آمد، برگ زرین دیگری در کارنامه عمل‌‌‌گرایی شرکت جهان‌‌‌فولاد به منویات رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر