در این تست با وجود اعمال صد در‌صد بارهای نهایی به برج و تحمل نیروها توسط برج و نهایتا تایید برج از لحاظ تایپ تست، با اعلام مدیران شرکت پارس ساختار نیروی ۱۳۰‌درصد بارهای نهایی به برج اعمال شد و برج تک‌پایه بتنی باز هم مقاوم و پایدار ایستادگی کرد و تایپ تست با تایید مدیران و کارشناسان حاضر با موفقیت به انجام رسید.

شرکت پارس ساختار تبریز با تجهیز کامل آزمایشگاه و با دریافت گواهینامه ISO /  IEC ۱۷۰۲۵ از سازمان ملی استاندارد دومین آزمایشگاه مرجع در سطح کشور (بعد از پژوهشگاه نیرو -دولتی) و تنها آزمایشگاه خصوصی مرجع برای تست بارگذاری Full Scale سازه‌های تک‌پایه خود‌ایستا و Lattice با سطح ولتاژ بالای ۴۵ کیلوولت در سطح کشور است.

شرکت پارس ساختار مبتکر و سازنده برج‌های تک‌پایه خود‌ایستای بتنی در سطوح ولتاژ ۶۳ تا ۴۰۰ کیلوولت با تعداد مدارات مختلف به صورت کمپکت بوده که ثبت اختراع داخلی و بین‌المللی نیز شده است. استحکام مکانیکی بسیار بالا، کاهش اشغال زمین در پای برج و حریم خط انتقال، ایجاد امنیت خاطر از بابت نبود امکان سرقت قطعات و امکان صعود و بهره‌برداری راحت‌تر از جمله مزایای استفاده از برج‌های تک‌پایه خودایستای بتنی شرکت پارس ساختار است.