سهم ۹۰ درصدی بخش خصوصی در اشتغال آذربایجان شرقی

دنیای اقتصاد_تبریز: واقف بهروزی در مجمع عمومی انجمن فولاد آذربایجان، با اشاره به ظرفیت‌های استان در صنعت تولید فولاد، اظهار کرد: صنعت فولاد استان به عنوان یکی از صنایع پیشران آذربایجان‌شرقی بوده و در اقتصاد استان به ویژه صادرات نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای فولادی استان به ویژه در زمینه نرخ مواد اولیه و نرخ رفع تعهد ارزی و استرداد ارزش افزوده، گفت: تمام تلاش خود را برای پیگیری مشکلات واحدهای فولادی به کار گرفته و در جلسه‌ای که به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی در سریع ترین زمان تشکیل خواهد شد، این مشکلات مطرح می‌شود.

وی با اشاره به برخی شاخص‌های اقتصادی، به ضرورت تلاش مشترک و همه جانبه بخش دولتی و بخش خصوصی استان برای بهبود این شاخص‌ها اشاره کرد و افزود: آمادگی داریم تا با پیگیری تمام درخواست و مشکلات واحدهای اقتصادی آذربایجان شرقی، در کنار مجموعه‌های یاد شده در همه مراحل پیگیر باشیم.

در این نشست مدیران فولادی استان به بیان مشکلات، چالش‌ها و درخواست‌های واحدهای مربوطه پرداختند.

مجمع عمومی فوق العاده و عادی انجمن فولاد آذربایجان با هدف اعمال تغییرات در برخی از مواد اساسنامه و انتخاب بازرس انجمن، با حضور واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی و اعضای انجمن فولاد آذربایجان برگزار شد.