«قچار»: فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال، در شهریورماه سال‌جاری ۷‌هزار و ۵۰۰تن از محصولات خود را با نرخ متوسط ۸میلیون تومان به ازای هر تن، در داخل کشور به فروش رسانده است. مجموع درآمد این شرکت طی این مدت، ۶۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بوده است. در مردادماه این شرکت، ۷۰میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان درآمد شناسایی کرده بود.

«فایرا»: آلومینیوم ایران، در شهریورماه سال‌جاری، حدود ۱۰‌هزار تن از محصولات داخلی خود را با نرخ متوسط ۷۴میلیون تومان به‌ازای هر تن به فروش رسانده و ۴‌هزار و ۳۶۵تن از محصولات را با نرخ ۸۰میلیون تومان به‌ازای هر تن در بازارهای جهانی عرضه کرده است. مجموع درآمد شرکت حدود ‌هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به مردادماه، با ۱۷‌درصد کاهش همراه بوده است.

«جم»: شرکت پتروشیمی جم، در شهریور سال‌جاری، حدود ۱۰۲‌هزار تن از محصولات خود را با نرخ متوسط ۱۹میلیون و ۷۰۰‌هزار تومان در داخل کشور و ۴۷‌هزار و ۱۴۲تن از محصولات خود را با نرخ متوسط ۲۶میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان در خارج از کشور به فروش رسانده است. مجموع درآمد شرکت در این مدت، ۳‌هزار و ۲۰۰میلیون تومان بوده است که نسبت به ماه پیش از آن تغییری در درآمدهای آن به چشم نمی‌خورد.

«فخاس»: بررسی گزارش فعالیت ماهانه شهریورماه فولاد خراسان، نشان می‌دهد که شرکت در این مدت، ۷۷۸میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مردادماه با ۲۳‌درصد کاهش مواجه شده است.

«حفارس»: حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس، در شهریورماه سال‌جاری، ۱۳۶میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به ماه پیش از آن، ۱۷‌درصد کاهش یافته است.

«غگرجی»: بیسکویت گرجی، در شهریورماه، ۳۸۱تن انواع بیسکویت تولیدی خود را با نرخ ۷۵میلیون تومان به‌ازای هر تن به مشتریان داخلی خود فروخته است. این شرکت همچنین ۱۴۲تن محصول خود را با نرخ ۳۰میلیون تومان به‌ازای هر تن به خارج از کشور صادر کرده است. مجموع درآمد شرکت حدود ۳۳میلیارد تومان بوده است. در مردادماه نیز این شرکت، حدود ۵۵میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است.

«فولاد»: فولادمبارکه اصفهان در شهریور سال‌جاری، بابت فروش محصولات در داخل کشور، ۹‌هزار و ۶۰۰میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. این شرکت ۱۳۸میلیارد تومان نیز از فروش صادراتی خود به دست آورده است. مجموع درآمد فولادمبارکه حدود ۹‌هزار و ۸۰۰میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه پیش از آن با ۴‌درصد افت همراه بوده است.

«بیوتیک»: آنتی‌بیوتیک‌سازی ایران در شهریورماه، حدود ۷۴‌هزار و ۷۰۰کیلوگرم از محصولات خود را با نرخ متوسط یک‌میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان به‌ازای کیلوگرم به فروش رسانده و از این محل ۱۲۴میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مردادماه، افزایش چشمگیری داشته است. درآمد مردادماه این شرکت تنها ۴میلیارد تومان بوده است.

«تایرا»: شرکت تراکتورسازی ایران، در شهریورماه سال‌جاری، حدود‌ هزار و ۴۳۴میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه قبل از آن، با ۶۷‌درصد افزایش همراه بوده است.

«غدیس»: پاکدیس، در گزارش فعالیت ماهانه اخیر خود، درآمد ۱۲۲میلیارد تومانی را در شهریور شناسایی کرده است. این شرکت در مردادماه، حدود ۱۱۹میلیارد تومان درآمد کسب کرده بود.

«فوکا»: بررسی‌ها نشان می‌دهد که فولاد کاویان در شهریورماه، از فروش ۱۹‌هزار تن انواع محصولات خود، ۳۵۲میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به مردادماه، حدود ۸۹‌درصد افزایش یافته است.

«چکارن»: کارتن‌ایران، حدود ‌هزار و ۲۷۷تن انواع ورق و آخال را با نرخ متوسط ۲۹میلیون تومان به‌ازای هر تن به فروش رسانده و از این محل حدود ۳۷میلیارد تومان درآمد به دست آورده که نسبت به مردادماه تغییر خاصی در درآمد‌ها به وجود نیامده است.

«تملت»: شرکت تامین سرمایه بانک‌ملت، از پذیرش تعهدات جدید از سوی این شرکت خبر داد. موضوع تعهد، پذیرش تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق مرابحه شرکت بهمن‌دیزل (سهامی‌عام)، تاریخ پذیرش تعهد، ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۱ و مبلغ تعهد، ‌هزار میلیارد تومان است. درآمد تعهد پذیره‌نویسی معادل یک‌درصد کل مبلغ اسمی اوراق به میزان ۱۰میلیارد تومان است که در زمان ایفای تعهد (تکمیل پذیره‌نویسی) شناسایی می‌شود. درآمد بازارگردانی اوراق نیز طی عمر اوراق (چهارسال) شناسایی خواهد شد.

«خصدرا»: شرکت صنعتی دریایی ایران، اعلام کرد قراردادی را با عنوان طراحی، ساخت، حمل و تحویل یک‌فروند بارج موتوردار لایروبی ‌هزار مترمکعبی انعقاد کرده است. طرف قرارداد، اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، مبلغ قرارداد ۱۵۲میلیارد تومان و نحوه تسویه، در پنج‌قسط است و براساس پیشرفت کار صورت خواهد پذیرفت.

«کتوسعه»: شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر از برگزاری مزایده فروش ۹واحد آپارتمان در طبقات ۱۲، ۱۳ و ۱۴ برج پارسی واقع در تهران خبر داد. تاریخ برگزاری مزایده، ۰۴/ ۰۷/ ۱۴۰۱ بوده است.

«آبین»: شرکت کشت و صنعت آب‌شیرین اعلام کرد که قرارداد فروش بیشتر از ۱۰‌درصد کل فروش پسته خشک در سال قبل را با محمدرضا هاشم‌پور انعقاد کرده است. تاریخ انعقاد قرارداد، ۲۷/ ۰۶/ ۱۴۰۱ و مبلغ قرارداد ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان بوده است.

«ثغرب»: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب، اعلام کرد با توجه به وجود پروژه‌های متعدد در حال اجرا و لزوم تامین مالی برای سرعت‌بخشی به روند اجرای آنها، این شرکت در نظر دارد، قطعه زمین شماره ۱۰۳۹ به متراژ حدود ۵‌هزار و ۸۰۰مترمربع با کاربری مسکونی واقع در تبریز را از طریق مزایده عمومی و با انتشار آگهی در روزنامه‌های رسمی به فروش برساند.