بهترین تلفن بیسیم ساخت ژاپن

در بازارهای ایران نیز این تلفن‌ها با استقبال فراوانی رو به رو شده و خیلی زود جای تلفن‌های رومیزی را گرفتند. در این میان، تلفن‌ بی سیم پاناسونیک به واسطه کیفیت بالا، قیمت مناسب و دوام قابل قبول بیش از سایر شرکت‌ها توانست بازارهای جهانی و به طبع بازارهای ایران را به دست بگیرند. از همان ابتدای ورود این دستگاه‌ها به ایران، تلفن‌های ساخت کشور ژاپن با استقبال بیشتری مواجه شدند. از همین رو، شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، در این مقاله به بررسی بهترین تلفن بیسیم ساخت ژاپن پرداخته و دو نمونه از این تلفن‌ها را برای آشنایی بیشتر شما عزیزان معرفی کرده است؛ با ما همراه باشید.

چرا تلفن‌های بیسیم پاناسونیک ؟

همانطور که گفته شد؛ شرکت‌های زیادی در زمینه تولید تلفن‌های بیسیم فعالیت کرده و محصولا متنوعی را نیز روانه بازار نموده‌اند. اما چرا پاناسونیک توانسته بیشترین سهم از بازارهای این محصول را در اختیار بگیرد ؟ این سوالی است که برای یافتن پاسخ آن، باید به نحوه ساخت و امکانات تلفن‌های این شرکت رجوع کنیم. در طول سالیانی که مشترکان تلفن از انواع دستگااه‌های ساخت پاناسونیک از قبیل: تلفن‌های رومیزی، تلفن‌های بیسیم، تلفن‌های سانترل و تلفن‌های تحت شبکه استفاده کرده‌اند؛ همواره از کیفیت بالای این محصولات رضایت کامل داشته‌اند و همین عامل، اصلی‌ترین دلیل محبوبیت پاناسونیک به شمار می‌رود.

تلفن‌های ساخت پاناسونیک؛ علاوه بر کیفیت بالا، از دوام بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. خرابی‌های ناگهانی و ناشی از پایین بودن کیفیت قطعات، به ندرت در این دستگاه‌ها رخ می‌دهد. در واقع تنها گذشت زمان و استفاده مداوم و یا بی احتیاطی می‌تواند کار این تلفن‌ها را به تعمیر و یا تعویض قطعات بکشاند. همچنین قیمت بسیار مناسب و قابل قبول نیز سبب شده تا مشتریان با هر بودجه‌ای که برای خرید یک دستگاه تلفن در نظر داشته باشند؛ بتوانند یکی از مدل‌های پاناسونیک را خریداری نمایند.

علاوه بر موارد گفته شده؛ تعدد نمایندگی‌های این شرکت در ایران سبب شده تا دسترسی به خدمات پس از فروش برای مشتریان پاناسونیک، راحت‌تر از سایر شرکت‌ها باشد. شرکت ایده آل گستر با نزدیک به دو دهه فعالیت به عنوان نمایندگی مجاز پاناسونیک، یکی از نمایندگی‌های قابل اعتماد در زمینه ارائه محصولات و خدمات پس از فروش این شرکت می‌باشد. حال که در زمینه انتخاب تلفن‌های پاناسونیک به توافق رسیده‌ایم؛ بیایید به بررسی دو مدل محبوب از بهترین تلفن بیسیم ساخت ژاپن بپردازیم:

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF۳۲۰ 

KX-TGF320

در میان انواع مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF۳۲۰ از بهترین‌ها به شمار می‌رود. این تلفن ساخت کشور ژاپن می‌باشد و در عین اینکه کیفیت و قابلیت‌های بسیار مناسبی دارد؛ از دوام و عمر بالایی نیز برخوردار می‌باشد. KX-TGF320 دارای یک تلفن رومیزی و یک گوشی بیسیم بوده و می‌توان ادعا کرد که پاناسونیک در ساخت و طراحی آن نیز سنگ تمام گذاشته است. سیستم پیامگیر پیشرفته و بلندگوی دیجیتال با کیفیت صدای عالی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این تلفن به شمار می‌روند. منشی تلفنی این دستگاه می‌تواند تا 40 دقیقه پیغام مخاطب را ذخیره کند تا شما در یک فرصت مناسب به آن گوش داده و هیچ تماسی را از دست ندهید.

شما می‌توانید تا سقف 100 مخاطب را در دفترچه این تلفن ذخیره نموده و در مواقع ضروری به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. ساعت هشدار نیز یکی دیگر از قابلیت‌های تلفن KX-TGF320 می‌باشد که می‌توانید آن را برای هر زمانی که مد نظرتان بود تنظیم کنید. همچنین یک باتری بسیار مناسب برای این تلفن در  نظر گرفته شده است که می‌تواند تا 17 ساعت مکالمه را پشتیبانی نماید. از دیگر قابلیت‌های تلفن بیسیم KX-TGF320 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در صورت نبود برق

  • مسدود کردن تماس‌های مزاحم

  • روم مانیتورینگ

  • قابلیت اتصال به دیوار

  • جک هدفون

  • قابلیت ضبط مکالمه

  • قابلیت انتقال تماس

  • کالر آیدی

  • شماره گیر سریع

  • Redial

  • قابلیت مکالمه از طریق دستگاه پایه

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF322

KX_TGF320

اگر تلفن KX-TGF322 را باکیفیت‌ترین تلفن بیسیم ساخت شرکت پاناسونیک بنامیم؛ به هیچ عنوان اغراق نکرده‌ایم. این تلفن فوق‌العاده باکیفیت، ساخت کشور ژاپن بوده و تمامی انتظاراتی که شما از یک دستگاه تلفن دارید را برآورده خواهد کرد. KX-TGF322 دارای یک عدد تلفن رومیزی و دو عدد گوشی بیسیم بوده و هم در منزل و هم در محیط کار، به خوبی کاربرد دارد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این تلفن، شماره گیری سریع است. 3 کلید بر روی دستگاه تعبیه شده‌اند که می‌توانید مخاطبین پرتکرار خود را بر روی آن‌ها ذخیره نموده و در مواقع لزوم، تنها با فشردن یک کلید، با آنها تماس بگیرید. علاوه بر این، در دفترچه مخاطبین آن می‌توانید تا 100 مخاطب را ذخیره نموده و به راحتی با آن‌ها به برقراری مکالمه بپردازید. منشی تلفنی KX-TGF322 نیز توانایی ضبط 40 دقیقه پیام صوتی را دارا می‌باشد. همانطور که می‌دانید؛ منشی تلفنی در مواقعی که شما به تلفن دسترسی ندارید؛ تماس‌های ورودی را ضبط می‌کند و به این ترتیب، می‌توانید بدون نگرانی در باب از دست دادن تماس‌های خود، از منزل خارج شوید. برای آنکه بیشتر با این تلفن آشنا شویم؛ بیایید نگاهی به سایر قابلیت‌های آن بیندازیم:

  • عمر طولانی باتری

  • بلاک کردن شماره‌های مزاحم

  • قابلیت استفاده در نبود برق

  • فناوری روم مانیتورینگ

  • بلندگوی دیجیتال

  • جک هدفون

  • قابلیت انتقال تماس

  • کالر آیدی

  • شماره گیر سریع

  • 17 ساعت شارژ دهی باطری در حین مکالمه

کلام پایانی

اگر به دنبال خرید بهترین تلفن بیسیم ساخت ژاپن هستید؛ می‌توانید با واحد فروش ایده آل گستر تماس گرفته و متناسب با نیازها و بودجه مدنظرتان، بهترین مدل تلفن را انتخاب نمایید. فراموش نکنید از آنجایی که محصولات تقلبی و بی‌کیفیتی که به نام پاناسونیک به بازار عرضه می‌شوند؛ روز به روز در حال افزایش می‌باشند؛ حتما برای خرید محصولات این شرکت، حتما به یک نمایندگی معتبر و مجاز مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.