۱.آماده بودن ترمینال بیومتریک در فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد: لبخند بزنید و پاسپورتتان را کنار بگذارید. Delta می‌گوید: ترمینال F فرودگاه آتلانتا تبدیل به «اولین ترمینال بیومتریک» در ایالات متحده شده است که مسافران می‌توانند از فناوری تشخیص چهره استفاده کنند.

۲. نشانه‌های انتقاد از شبکه‌های اجتماعی: «سلفی نگیرید لطفا! ما در تعطیلات هستیم.» اگر شما نیز به این قضیه معترضید، تنها نیستید. برخی از مقاصد در حال پیوستن به مبارزه با رسانه‌های اجتماعی در کمپین‌هایی مانند Unhashtag وین هستند. به‌عنوان مثال: «به وین خوش آمدید. نه # وینا.» در مورد استراحتگاه‌های بالی که استفاده از تلفن همراه در استخر را ممنوع کرده‌اند، شنیده‌اید یا هتل دوبلین که از freeloader (به جای واژه شناخته شده influencer) خبر داد؟ یا هتل‌های سوئیس که هماهنگ‌کننده اینستاگرام یا Instagram-sitters را استخدام می‌کنند تا پست‌های رسانه‌های اجتماعی میهمانان را مدیریت کنند؟ آیا مجبور به این کار نیستند؟

۳. پیش‌بینی تراکم توریست‌ها با استفاده از Wi-Fi: راه‌حل جدید برای گردشگری بیش از حد ظرفیت، ممکن است «راهنمای سفر Kyoto Arashiyama»، که یک وب‌سایت بر اساس استفاده بازدید‌کنندگان از Wi-Fi است، باشد. این برنامه برآورد تراکم بازدیدکنندگان را در هشت نقطه شلوغ کیوتو، از جمله پل Togetsukyo و بامبو گراو نشان می‌دهد. کاربران نمودار میله‌ای را می‌بینند که تعداد بازدیدکنندگان را به‌صورت ساعتی نشان می‌دهد؛ به‌طوری که می‌توانند زمانی را برای بازدید انتخاب کنند که نقطه مورد نظر خلوت‌تر است. سیستم می‌تواند هر روز هفته بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده در هفته گذشته، جمعیت هفته جدید را پیش‌بینی کند.