حسن علیزاده از عملکرد حجم کاری معادل ۱۴۸۵۰ تُن این گروه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: در شش ماه نخست سال ۱۴۰۳ نیز با تعمیر ۱۳ فروند شناور و ۲۸۸۹ تن عملیات، این روند رو به رشد ادامه داشته و تا پایان سال‌جاری، هدف تولید ۱۵۵۰۰تن را دنبال خواهیم کرد

علیزاده گفت: طی این دوره تعمیرات شناورها را محقق کرده و موفق به تعمیر۲۹فروند شناور شدیم. وی همچنین درباره برنامه نوسازی شناورها اظهار کرد: با وجود تاخیرهای ناشی از تحریم‌‌‌ها و مشکلات در تامین مواد اولیه، اکنون این موانع را برطرف کرده‌‌‌ایم و برنامه‌‌‌های نوسازی شناورها در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ به وضعیت مطلوب خواهد رسید. وی با اشاره به افزایش درآمدها و نقدینگی گروه گفت: پرداخت هزینه‌‌‌های خدمات و پیمانکاری که در گذشته با تاخیر انجام می‌‌‌شد، اکنون به‌‌‌طور منظم صورت می‌گیرد. علیزاده از واگذاری بیشتر فعالیت‌‌‌های گروه به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در راستای بهبود کارآیی و کاهش هزینه‌‌‌ها، برخی از بخش‌‌‌های فنی، مانند کارگاه‌‌‌های برش، به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار شده است.

وی همچنین از موفقیت گروه در ساخت نخستین آمبولانس دریایی تمام آلومینیومی خبر داد و افزود: این پروژه با موفقیت اجرا شده و ایزوایکو آماده دریافت سفارش‌‌‌های جدید در این زمینه است.

مدیرگروه شناورهای متوسط ایزوایکو با تاکید بر برنامه‌‌‌های دقیق و مدیریت بهینه، چشم‌‌‌انداز روشنی برای سال‌های آینده ترسیم کرد. وی گفت: با تکیه بر بهبود مدیریت و توسعه همکاری‌‌‌ها با بخش خصوصی، ما درمسیر افزایش تولید و ارتقای صنعت دریایی کشور قدم برمی‌‌‌داریم و آماده‌‌‌ایم تا در سال ۱۴۰۳ با دستیابی به اهداف ۱۵۵۰۰ تنی، رکوردهای جدیدی را ثبت کنیم.