منوی تورهای پایان تیر

قزوین و ارتفاعات آن در قلعه الموت و روستای هنیز از جمله مقاصد تورهای تابستانی است. یکی از این تورهای دو روزه به ازای هر گردشگر چنانچه با خودروی شخصی گردشگر انجام شود ۵ میلیون و ۵۳۰‌هزار تومان هزینه دارد، ‌‌ چنانچه گردشگر قصد داشته باشد از خودروی سافاری تور استفاده کند به این هزینه ۳ میلیون و ۵۹۰‌هزار تومان اضافه می‌شود. اقامت این تور در اقامتگاه بوم‌گردی خواهد بود و در آن برنامه‌‌هایی نظیر بازدید از قزوین، ‌‌ الموت، لمبسر، ‌‌ هنیز، ‌‌ رازمیان گنجانده شده و ‌‌ یک صبحانه و یک شام نیز توسط تور ارائه می‌شود.

زنجان از دیگر مقاصد تورهای تابستانی است. یکی از این تورها شامل دیدار از بازار سنتی زنجان، ‌‌ مجموعه ثبت جهانی و تاریخی تخت سلیمان، ‌‌ غار کتله‌‌خور و گنبد سلطانیه، ‌‌ آبشار شار‌‌شار، موزه باستان‌‌شناسی و مردان نمکی زنجان، موزه رخت شوی خانه، کاروانسرای سنگی زنجان، پارک جنگلی ارم زنجان، زندان اسکندر و بازار گردی است. این تور سه روزه به ازای هر گردشگر ۷ میلیون و ۸۹۰‌هزار هزینه دارد. حمل‌ونقل این تور با اتوبوس ۲۵ صندلی VIP و اقامت آن هتل است.

تکاب، سردشت، مهاباد و بانه در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان مقصد یک تور تابستانی سه و نیم روزه است. این تور به ازای هر گردشگر هشت میلیون و ۷۳۰‌هزار تومان هزینه دارد. برای حمل‌ونقل این تور اتوبوس ۲۵ صندلی VIP در نظر گرفته شده و اقامت‌‌های آن یک شب اتوبوس، یک شب هتل چهار ستاره و یک شب اقامتگاه بوم‌‌گردی است. دیدن کردن از آبشار شلماش، سد زاب کوچک، چشمه‌‌های کانی گراوان و تپه آهکی اطراف آن، ‌‌ دو صبحانه، ‌‌ دو ناهار از جمله خدماتی است که توسط این تور عرضه می‌شود. چالدران، ماکو، تبریز و جلفا در دو استان آذربایجان غربی و شرقی قرار دارند و جزو مقاصد تورهای تابستانی هستند. یکی از این تورهای سه و نیم روزه که هزینه‌ای معادل ۷ میلیون و ۹۷۰‌هزار تومان به ازای هر گردشگر دارد، شامل‌‌ خدماتی مانند گشت زنی در شهر سنگی ماکو و تبریز، بازدید از دو کلیسای قدیمی و زیبای تادئوس مقدس و زور زور، ‌‌ دریاچه‌ سد ارس، آبشار آسیاب‌‌ خرابه است. این تور همچنین ‌‌ سه صبحانه و دو ناهار به توریست‌ها عرضه می‌کند. حمل‌ونقل این تور با اتوبوس ۲۵ صندلی VIP و اقامت آن نیز یک شب اتوبوس VIP و دو شب هتل است. سافاری در ییلاقات گیلان تور دیگری است که باز هم برای روزهای پایانی تیر ماه تدارک دیده شده است.این تور سه روزه شامل سافاری در شاندرمن با مناظر کوهستانی و ییلاقی بکر‌‌ می‌شود و در آن دو صبحانه، ‌‌ یک ناهار و دو شام توسط تور به گردشگران ارائه می‌شود. اقامت این تور در کمپ ییلاقی و حمل‌ونقل آن با خودروی سافاری است. اگر گردشگران با ماشین شخصی خود در تور شرکت کنند هزینه‌‌شان به ازای هر نفر ۷ میلیون و ۴۹۹‌هزار است اما اگر بخواهند از ماشین تور استفاده کنند به این مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان اضافه می‌شود.

1 copy